recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har købt nyt TV hos Power, men mangler mit TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har købt nyt TV hos Power, men mangler mit TV

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Har købt nyt TV hos Power, men mangler mit TV
    Sendt: 06-December-2017 kl. 17:25
Hejsa.
Jeg har købt nyt Sony TV incl. kalibrering hos Power, Lyngby til Black Friday for 12 dage siden.

TV'et er betalt i butikken, det er endnu ikke leveret og jeg har heller ikke fået nogen leveringsdato. Meldingen i butikken var, at det tager 2-3 hverdage at kalibrere, hvorefter TV ville blive sendt.

Nu 12 dage efter har jeg ikke noget TV, og jeg har heller fået nogen leveringsdato eller forklaring på deres udfordringer.
Jeg har været i kontakt med Power's kundeservice via Chat, SMS, mails og pr. tlf. (6 gange indtil nu).
De undskylder, vil undersøge nærmere og give mig en tilbagemelding. Men de vender ikke tilbage.
Jeg har dog i søndags modtaget en SMS om at de mener, at TV'et allerede er sendt, og i mandags fik jeg en mail, om at Lyngby butikken er blevet bedt om at kontakte mig.

I min frustration har jeg i dag beskrevet mine oplevelser med Powers kundeservice (eller mangel på samme) på Trustpilot. https://dk.trustpilot.com/reviews/5a27f69567953007402e1a32

Jeg aner ikke mine levende råd.
Egentligt har jeg lyst til at annullere ordren, men de skal da have den ros, at jeg fik TV'et billigt.
11.000 kr. for SONY KD65XE9005 incl. kalibrering og vægophæng.

Hvad kan jeg gøre, for at de følger sagen til dørs eller må jeg bare væbne mig med tålmodighed?
iPhone 13, OS 15.3
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 17:34
Det er ikke acceptabelt.

Jeg har selv haft en handel hvor stort set alt gik galt. Ingen besvarelser på flere mails, beskeder der ikke blev modtaget, og endelig fejl ved den vare jeg fik leveret.

Det var ikke samme butik; ej heller en vare af samme type, men jeg skrev også en dårlig anmeldelse af forløbet og det blev taget seriøst.
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Det er ikke acceptabelt.

Jeg har selv haft en handel hvor stort set alt gik galt. Ingen besvarelser på flere mails, beskeder der ikke blev modtaget, og endelig fejl ved den vare jeg fik leveret.

Det var ikke samme butik; ej heller en vare af samme type, men jeg skrev også en dårlig anmeldelse af forløbet og det blev taget seriøst.
Det særligt kritiske er, at jeg de seneste dage har talt med 2 forskellige medarbejdere, som hver især medgiver, at forløbet er utilfredsstillende, at de nok skal tage sig af det, og lover en hurtig tilbagemelding. I går talte jeg eksempelvis med A..... i kundeservice, som lovede en tilbagemelding i går aftes eller aller senest i formiddag. Jeg har intet hørt fra A..... I dag talte jeg så med T....., som lovede en tilbagemelding i dag. Han kan nå det endnu.Wink

Men hvorfor hulen følger de det ikke til dørs. Jeg undres......
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 19:10
Efter jeg skrev seneste indlæg, er jeg blevet ringet op af Power, som beklager forløbet og som i morgen vil sikre, at TV'et fragtes til min adresse.
Deres beklagelse virkede meget oprigtigt, og som plaster på såret, får jeg et gavekort.
Jeg får en opringning i morgen, når de har sikret fragten. Sagen har umiddelbart taget en positiv drejning.Smile
iPhone 13, OS 15.3
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 19:25
Ja dårlig omtale på internettet det syntes de ikke er så sjovt..
Utroligt at det er blevet normalt at butikker først vågner op når folk skriver på nettet.

Men godt for dig
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 09:58
Interessant at få en tilbagemelding når du så har fået TV'et, og også om kalibreringen rent faktisk er foretaget.
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2017 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Interessant at få en tilbagemelding når du så har fået TV'et, og også om kalibreringen rent faktisk er foretaget.
Power ringede til mig i går middags og fortalte mig, at de sender TV'et med en fragtløsning, så jeg modtager det i dag.
Så det er spændende, om Power denne gang lever op til det lovedeWink.

Nu aner jeg ikke, hvordan jeg kan tjekke om TV'et er kalibreret, men jeg gætter på, at der følger en kalibreringsrapport med og måske noget vejledning.

Jeg giver en tilbagemelding, når TV'et er modtaget og opstilletSmile
iPhone 13, OS 15.3
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2017 kl. 16:32

Hvis der er foretaget en rigtig kalibrering, så skulle der være papir på det, hvis der er en indstilling der er foretaget efter noget fabriks parameter er der næppe noget på det, for det er ikke en kallibrering, det kan man foretage lige så godt selv.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2017 kl. 16:34
Kan lige tilføje nu, at Power endnu engang ikke levede op til det lovede.
Jeg blev lovet i går, at TV'et ville blive sendt med en fragtløsning i går, og at jeg ville modtage TV'et i dag.
Jeg har for 5 min. siden modtaget en mail fra fragtmanden (RTCtransport), at de leverer på tirsdag d. 12.12.

Hmmm, så er den da på vej, og jeg har et leveringstidspunktSmile 

Men om jeg begriber forløbet. Det virker til at Power er gennemsyret af lovprisninger, der ikke holder. 6 forskellige personer har været inde over sagen og ALLE har lovet noget, som de ikke har kunnet leve op til. Hvorfor gør de det. Det giver da kun hovedrysten og en opfattelse af, en organisation med et kæmpe problem. Hvis den første bare fulgte sagen til dørs, var problemet for længst løst og alle havde sparet en masse unødig krudt.

Jeg er i øvrigt blevet lovet et gavekort på 2.000 kr. grundet forløbet, som kan indløses i alle Powerbutikker. Det synes jeg til gengæld er ganske flot, hvis jeg får det Wink


Redigeret af jjdk - 08-December-2017 kl. 16:37
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2017 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hvis der er foretaget en rigtig kalibrering, så skulle der være papir på det, hvis der er en indstilling der er foretaget efter noget fabriks parameter er der næppe noget på det, for det er ikke en kallibrering, det kan man foretage lige så godt selv.
Jeg vil da håbe, at de har anvendt proff.måleudstyr - det var det, jeg blev oplyst. Normalpris = 999 kr. Jeg fik det til 499 kr. incl. vægbeslag.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2017 kl. 16:53
Hej.

Da jeg for et par måneder siden hentede vores nye TV i ELGiganten fik jeg at vide at de havde forudinstillet det. Og at det var uden beregning. Bare så jeg ikke skulle tro at det var en B-vare. 
De havde så brugt noget specielt tape hvor der stod noget på, da de lagde det i kassen igen. Mon ikke Power også har deres egen tape.

Men ellers jeg syntes at kalibrering er et forfærdeligt udtryk at bruge for hvad de gør. Så kan jeg meget bedre lide forudindstillet. 

Hilsen Carsten.

Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2017 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Da jeg for et par måneder siden hentede vores nye TV i ELGiganten fik jeg at vide at de havde forudinstillet det. Og at det var uden beregning. Bare så jeg ikke skulle tro at det var en B-vare. 
De havde så brugt noget specielt tape hvor der stod noget på, da de lagde det i kassen igen. Mon ikke Power også har deres egen tape.

Men ellers jeg syntes at kalibrering er et forfærdeligt udtryk at bruge for hvad de gør. Så kan jeg meget bedre lide forudindstillet. 

Hilsen Carsten.

Personligt opfatter jeg en "Kalibrering" som en måling af skærmbilledet med proff.udstyr. og herefter justering til det "perfekte" billede.
"Forudindstillet" opfatter jeg som nogle justeringer efter fx. en tabel. 
Så vi opfatter det forskelligtWink

iPhone 13, OS 15.3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu