recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den sjove: Skifte kanaler på PX70 v M87
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDen sjove: Skifte kanaler på PX70 v M87

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jipi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-November-2007
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Erling Erling skrev:

Er der nogle der ved hvor langt tid det tager Panasonic TX-32LED7F af skifte kanal, er også selv meget hysterisk med den utrolige vente tid, det var derfor at Sony CRT TV blev fravalgt i sin tid, ved godt det er den rigtige måde at gøre det på som Sony gjorde på deres CRT TV.



Forunderligt nok, så er det præcis samme historie der har gjort sig gældende for mine CRT-valg gennem tiderne. Netop at fravælge, blandt andet, Sony grundet den umenneskelige ventetid mellem kanalerne.

Ja, synes lige jeg ville dele det med dig/jer, nu jeg startede tråden om dette, lidt, underlige emne.
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 22:55

Jeg prøvede lige at skifte kanaler på mit Sony CRT, og må give jer ret - det tager sin tid at zappe 20-30 kanaler igennem.

Det havde jeg ellers lykkeligt glemt alt om, for de sidste år har jeg kun skiftet kanal på Canal Digital boxen (for at kunne tilgå alle de programmer jeg betaler for) og/eller harddisk recorderen (grundet timeshift funktionen).

Så for mig er kanalskiftstiden på apparatet ikke et problem, da apparatet i praksis mere fungerer som en monitor end som et TV (tuneren er jo ikke i brug).

/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu