recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store problemer med den nye boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStore problemer med den nye boks

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Biornus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af DonRon DonRon skrev:

easy Carlos

det er da også en mærklig indledning på din tråd..

"På min samsung boks virker det et stykke tid.." - hvad snakker du om ??

en del af yousee`s medarbejder har været på HD kursus, men for mig lyder det som om du skulle have taget et kursus i hvad samsung`s HD box kan og ikke kan inden du købte

cheers m8


 



Sku man tro, du er jo krævende som en. :)
Et kursus ville kun være effektivt hvis samtlige medarbejdere fik det, og så ville jeg være sikker på du ikke ville kunne få deres produkter til samme priser. Du går heller ikke i Netto for at forvente at de stiller en personal shopper til rådighed vel?
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:36
tror du har lavet et fejl quote
Til top
emsir Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:46

Hej Don - ja, jeg kan altså ikke skifte fra component til rgb i scart, når jeg trykker ok på gem, vender den tilbage til component???

Nej boksen bliver varm synes jeg - i forhold til sagem 60, den havde jeg tændt 24/7.....

Er sgu lidt skuffet over yousee kan sende en betaversion på markedet - den virker jo slet ikke efter hensigten, er ulogisk i sin opbygning af softwaren - slet ikke brugervenlig....Håber opdateringen vil løse det meste besvær - ellers går jeg ned med den igen.....og vender tilbage til sagem 60, den virkede upåklageligt......

Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 22:01

har du prøvet uden hdmi alså kun med scart i

men sagem 60 understøtter jo ikke 1080i/720p hdmi - og/eller optisk audio = DD5.1

 

Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 22:03

den skal hvist stå på 576i i hdmi sectionen for at du kan vælge RGB i scart sectoren - det står neden under når baren er på scart:rgb/component

 



Redigeret af DonRon - 05-Februar-2008 kl. 22:04
Til top
emsir Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af DonRon DonRon skrev:

har du prøvet uden hdmi alså kun med scart i

men sagem 60 understøtter jo ikke 1080i/720p hdmi - og/eller optisk audio = DD5.1

Nej det har jeg ikke prøvet, da jeg forventede at hdmi var rigeligt og virkede - men det er håbløst  at skulle skifte fra hdmi til scart og andre billedformater  på  tv for at se tv - og nej ikke optisk på sagem 60 det er coaxial og det virker bare, selv om det ikke er DD er det pro logic 5.1....

Det med opløsning er ikke noget problem, billedet var fantastisk flot med sagem 60....

Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 01:10
nu ved jeg ikke hvilke tv du har - men går ud fra det er et HD-Ready - og da skulle HD kanalerne meget gerne stå dobbelt så godt i forhold til sagem60
Til top
Delgado Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 02:33

Jeg har et mærkeligt problem... ved ikke om der er andre der er støt på det... men har sat min nye samsung boks til.. installationen gik umiddelbart fint.. og den fandt også en masse kanaler, men jeg kan kun se dr1,dr2,tv2,discovery HD og naturel HD, alle andre kanaler skriver den er ikke inkluderet i dit abonnement.. men jeg har den fulde pake..??

Nogen der er støt på det problem..?

- David Delgado
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 08:03
Oprindeligt skrevet af Delgado Delgado skrev:

Jeg har et mærkeligt problem... ved ikke om der er andre der er støt på det... men har sat min nye samsung boks til.. installationen gik umiddelbart fint.. og den fandt også en masse kanaler, men jeg kan kun se dr1,dr2,tv2,discovery HD og naturel HD, alle andre kanaler skriver den er ikke inkluderet i dit abonnement.. men jeg har den fulde pake..??

Nogen der er støt på det problem..?

Har du tilsluttet et netværkskabel? Jeg har samme problem med min HD81, hvis netværkskablet er tilsluttet. Uden netværkskabel kan jeg se alle kanaler.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 08:17
Har du sat kortet korrekt i?

Redigeret af lunddal - 06-Februar-2008 kl. 08:17
Til top
emsir Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 08:27

Oprindeligt skrevet af DonRon DonRon skrev:

nu ved jeg ikke hvilke tv du har - men går ud fra det er et HD-Ready - og da skulle HD kanalerne meget gerne stå dobbelt så godt i forhold til sagem60

Det er rigtigt at billedet står bedre med hd boksen når jag ser hd kanaler - og jo jeg har et phillips 37" hd ready tv, og det står rigtigt flot med sagem 60.....

Me jeg savner sgu at kunne bruge boksen hdmi og slippe for scart, hvilket jo osse er den dybere mening med boksen - men jeg skal jo skifte fra det ene til det andet for at det fungerer efter hensigten - meget upraktisk...

Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 08:28

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Har du sat kortet korrekt i?

Det er faktisk et relevant input. I brugermanualen står der, at kortet skal indsættes med chippen op, mens der på YouSee´s hjemmeside står, at kortet skal indsættes med chippen ned.

Kortet skal sættes i med chippen ned.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu