recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage kvalitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptage kvalitet?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 10:43

...og får samme meddelelse efter ny download+installation. Men ved at insistere og blæse på dll'en er det nu oppe at køre.

...to be continued

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 10:52

Det går hurtigt her...

Den nævnte S32EVNT1.DLL bliver vist delt af rigtig mange af Symantec's produkter (måske du har et Symantec program installeret som du ikke lige havde tænkt over?).

Selvom du nu har løst problemet (ved at ignorere det), kunne du måske finde lidt mere forklaring her og her.

Alternativt kunne du prøve en anden bitrate udlæser (f.eks. Bit Rate Viewer).

/Lars

Redaktør, recordere.dk
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 10:55

Så programmet kører.

Men vil min laptop pc med DVD/CD-kombodrev læse noget som helst på mine afsluttede Fuji -R 4x skiver? Nix. 0 filer, 0 objekter, nul filtype-associationer til DVD-afspiller sofware, jeg har. 

Det havde jeg ikke lige forudset. Tilbage til tråden: Jeg stoler på skemaet og hopper op og falder ned på de nok lidt for pessimistiske bundværdier min Sony-afspiller rapporterer.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Det går hurtigt her...

Den nævnte S32EVNT1.DLL bliver vist delt af rigtig mange af Symantec's produkter (måske du har et Symantec program installeret som du ikke lige havde tænkt over?).

Selvom du nu har løst problemet (ved at ignorere det), kunne du måske finde lidt mere forklaring her og her.

Alternativt kunne du prøve en anden bitrate udlæser (f.eks. Bit Rate Viewer).

/Lars

Tak Lars for tips og links, jeg har nu hentet den lille, du nu linker til. De hedder jo det samme, men denne her ER lille og hentet på no time.

Da jeg ikke kan indlæse mine -R optagelser overhovedet, vil jeg ikke gå mere ind i problemet. Se også min forrige besked.



Redigeret af Carser
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu