recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FULL blown JBL cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FULL blown JBL cinema

 Besvar Besvar Side  <1 23456 94>
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af henrik-t henrik-t skrev:

du skriver Primare på forsiden, men er det ikke Audiolab du har i click møblet...

Henrik

Er det Audiolab 8000AP + 8000X7 du har dig der...

Henrik
ja det er audiolab.primaren er den forhenvæende
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af 'DLG' 'DLG' skrev:

Som 'Cremekongen' siger: I LOVE IT!...

Rigtig fed detalje med lærredet oppe på loftet. Specielt når kassen er så stor som du skriver.  Det er den slags ting der gør det fedt at se hva andre har af 'finurligheder'. Nu skal du bare lige igang med en murstensfræser eller en vinkelsliber med den rigtige klige, og så få kablerne ind i væggen.

Super flot set-up, og er slet ikk misundelig 

 

tak

sjovt du nævner kabler.der skal prøves nogle nye i weekenden

 

Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 22:08
Hva har du fået fat i af kabler?
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 22:58
hvordan syntes du lyden er i de 100W som Audiolab tilbyder er... i forhold til primea du havde før, (hvad model var det endligt. A31.5 eller..

Henrik
+100HD Film
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2009 kl. 11:07

Oprindeligt skrevet af 'DLG' 'DLG' skrev:

Hva har du fået fat i af kabler?

lidt blandet van den hul og QED.

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2009 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af henrik-t henrik-t skrev:

hvordan syntes du lyden er i de 100W som Audiolab tilbyder er... i forhold til primea du havde før, (hvad model var det endligt. A31.5 eller..

Henrik
masser af overskud.audiolaben har en strømforsyning på 1500VA.til sammenlign har den onkyo som er blevet testet på dette forum en på 550VA.primaren var en spa 21 som absolut heller ikke manglede noget,bortset fra hdmi.den er en kende mere fokusret på diskanten end audiolab.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2009 kl. 21:04

mit gear har holdt flyttedag.scaleren er klasket op på dvd afspilleren

så har jeg købt en sony bdp 550.den skal snarest skiftes ud med en afspiller som er bedre til dekodning.pt ved jeg ikke hvilken afspiller det bliver.ud over dekodning skal den også have source direct.det kunne godt være oppoen,men jeg vil høre den først.

ud over det har længe haft et ønske om at få flyttet mine front ht væk fra væggen,for at få en mere involverende lyd.det var ikke nem ,da jeg ikke kunne finde et beslag der muligjorde en så stor afstand fra væggen.men så var det jeg så min datters ophæng til fjernsynet.100,- stk i ikea også en tur med vinkelsliberen,så var den i vinkel.

generelt set har det hjulpet en del på sammenhængen mellem front og centerkanalen efter at de er blevet flyttet væk fra væggen

det er de små forskelle der tæller

Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2009 kl. 10:30
Det var da en fix ide,det med ophæng til dine fronthøjttalerne,rigtigt fint setup
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2009 kl. 11:24

Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Det var da en fix ide,det med ophæng til dine fronthøjttalerne,rigtigt fint setup

dit setup er sku heller ikke så tosset

har du et bud på kabler med lidt mere spræl i ,end VDH hybrid so er en kende tilbagelænnet

Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2009 kl. 12:00
Jeg takker,det er også mit alt&et,altså efter konen og ungerne.
Nej det har jeg ikke,men du skal finde er sted,hvor du kan låne flere slags kabler med hjem,så du virkelig kan høre den forskel du søger,det vil være mit bud.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lukket bruger 2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2009 kl. 22:33
Det ser sgu godt ud Peter. Du har noget mere styr på indretningen end jeg kan prale af
Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC_Disko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2009 kl. 22:37
nydeligt må jeg sige hva historien om de sko i racket ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 94>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu