recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak i Dolby lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHak i Dolby lyd

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Emne: Hak i Dolby lyd
    Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af icewind icewind skrev:

Kan man se et sted på nettet hvilken lydformat de forskellig HD kanaler sender med? På YouSee står der nogle steder hvad de sender af lydformat men ikke alle.
Det ved jeg ikke, men du kan se mulighederne på de enkelte kanaler - stereo og/eller surround - på boksen ved at bruge luppen på fjernbetjeningen.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
icewind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-December-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 10:43
Kan man se et sted på nettet hvilken lydformat de forskellig HD kanaler sender med? På YouSee står der nogle steder hvad de sender af lydformat men ikke alle.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af icewind icewind skrev:

Har også haft problemet med lyd udfald på alle mine HD kanaler på nær Kanal5 og DR. Skal da lige hjem og tjekke om de andre HD kanaler er løst med den nye software.
Det er helt sikkert løst med den seneste software. At du ikke har haft udfald på Kanal5 HD er fordi de ikke sender i 5.1. Til gengæld er det underligt, at du ikke har haft problemer med DR HD. Er sikkert fordi der er to lydspor. Du skal huske at stille lydsporet på DR HD til surround.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
icewind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-December-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 08:35
Har også haft problemet med lyd udfald på alle mine HD kanaler på nær Kanal5 og DR. Skal da lige hjem og tjekke om de andre HD kanaler er løst med den nye software.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 12:54
Problemet er helt løst for mig med hak i lyden via hdmi efter de nye udgaver.

Der er noget at glæde sig til når den frigives til alle
Til top
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af stson stson skrev:

Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema Clap
 
vh
Steen

Hej Steen,

Jeg er glad for, at høre du har haft succes med test softwaren. Du må jo endelig skrive på pilotforummet, hvis du møder funktioner som ikke er som de skal være.

Andresen, vi er endnu ikke helt klar over hvornår den endelige softwaren bliver frigivet til hele landet. Der er stadig nogle uregelmæssigheder, vi arbejder på i softwaren.



Redigeret af YouSeesupport - 10-September-2010 kl. 09:40
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 22:58
Er der nogen dato for hvornår test versionen frigives til os der ikke er testpiloter?
LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
stson Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 22:54
Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema Clap
 
vh
Steen
 
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
 
Vi har ikke nogen dato på det endnu.  Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
Jeg er allerede testpilot... :-)[/QUOTE]
 
 
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
 
Vi har ikke nogen dato på det endnu.  Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
[/QUOTE]
Jeg er allerede testpilot... :-)
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:53
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?[/QUOTE]
 
Vi har ikke nogen dato på det endnu.  Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

[/QUOTE]
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
 

Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.

 
Theis
[/QUOTE]
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 08:52
[/QUOTE]
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
 

Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.

 
Theis
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu