Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Emne: Hak i Dolby lyd Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 10:56 |
icewind skrev:
Kan man se et sted på nettet hvilken lydformat de forskellig HD kanaler sender med? På YouSee står der nogle steder hvad de sender af lydformat men ikke alle. |
Det ved jeg ikke, men du kan se mulighederne på de enkelte kanaler - stereo og/eller surround - på boksen ved at bruge luppen på fjernbetjeningen.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
icewind
Bruger
Oprettet: 23-December-2006
Status: Offline
Point: 79
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 10:43 |
Kan man se et sted på nettet hvilken lydformat de forskellig HD kanaler sender med? På YouSee står der nogle steder hvad de sender af lydformat men ikke alle.
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 08:53 |
icewind skrev:
Har også haft problemet med lyd udfald på alle mine HD kanaler på nær Kanal5 og DR. Skal da lige hjem og tjekke om de andre HD kanaler er løst med den nye software. |
Det er helt sikkert løst med den seneste software. At du ikke har haft udfald på Kanal5 HD er fordi de ikke sender i 5.1. Til gengæld er det underligt, at du ikke har haft problemer med DR HD. Er sikkert fordi der er to lydspor. Du skal huske at stille lydsporet på DR HD til surround.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
icewind
Bruger
Oprettet: 23-December-2006
Status: Offline
Point: 79
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 08:35 |
Har også haft problemet med lyd udfald på alle mine HD kanaler på nær Kanal5 og DR. Skal da lige hjem og tjekke om de andre HD kanaler er løst med den nye software.
|
|
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
|
Sendt: 10-September-2010 kl. 12:54 |
Problemet er helt løst for mig med hak i lyden via hdmi efter de nye udgaver.
Der er noget at glæde sig til når den frigives til alle
|
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 10-September-2010 kl. 09:39 |
stson skrev:
Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema
vh
Steen
|
Hej Steen,
Jeg er glad for, at høre du har haft succes med test softwaren. Du må jo endelig skrive på pilotforummet, hvis du møder funktioner som ikke er som de skal være.
Andresen, vi er endnu ikke helt klar over hvornår den endelige softwaren bliver frigivet til hele landet. Der er stadig nogle uregelmæssigheder, vi arbejder på i softwaren.
Redigeret af YouSeesupport - 10-September-2010 kl. 09:40
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|
Andresen
Junior bruger
Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 22:58 |
Er der nogen dato for hvornår test versionen frigives til os der ikke er testpiloter?
|
LG TV UHD 49UJ670
Samsung YSR-2000
Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL
PS3 40GB
Synology DS107e
|
|
stson
Junior bruger
Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 31
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 22:54 |
Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema
vh
Steen
pdrhan skrev:
YouSeesupport skrev:
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme? |
Vi har ikke nogen dato på det endnu. Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
|
Jeg er allerede testpilot... :-)[/QUOTE]
|
|
pdrhan
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:56 |
YouSeesupport skrev:
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme? |
Vi har ikke nogen dato på det endnu. Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
[/QUOTE]
Jeg er allerede testpilot... :-)
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+ ----------------- Kastrup/Amager
|
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:53 |
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?[/QUOTE]
Vi har ikke nogen dato på det endnu. Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|
pdrhan
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:16 |
YouSeesupport skrev:
[/QUOTE]
|
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.
[/QUOTE]
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+ ----------------- Kastrup/Amager
|
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 08:52 |
[/QUOTE]
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|