recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak i Dolby lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHak i Dolby lyd

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 10:53

Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.

Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 317
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.

Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.

Er problemet ikke også til stede på HDMI? Jeg har da i hvert fald jævne lydudfald, der ganske vist er kortvarige, men dog så lange at min forstærker og videoscaler lige når at registrere det, inden det kommer tilbage? Hos mig kommer de vel ca. hvert 5 minut. Det er sjældent at jeg decideret lægger mærke til det i lyden, men det hænder at der en gang i mellem kommer et lille "klik". Problemet er der kun med Dolby Digital - ikke med PCM.

Har naturligvis forsøgt at køre direkte op i forstærkeren, men der er resultatet det samme.

/Mark
Pioneer KRP-500A, SC-LX90, BDP-LX91, DV-LX50

DVDO iScan Duo

XBOX360, PS3 og Wii

Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X

Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect
Til top
Ulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Juli-2005
Status: Offline
Point: 289
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 13:30
Det er det, jo, og det gør DD kanalerne lettere ubrugelige.
Til top
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Markh Markh skrev:

Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.

Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.

Er problemet ikke også til stede på HDMI? Jeg har da i hvert fald jævne lydudfald, der ganske vist er kortvarige, men dog så lange at min forstærker og videoscaler lige når at registrere det, inden det kommer tilbage? Hos mig kommer de vel ca. hvert 5 minut. Det er sjældent at jeg decideret lægger mærke til det i lyden, men det hænder at der en gang i mellem kommer et lille "klik". Problemet er der kun med Dolby Digital - ikke med PCM.

Har naturligvis forsøgt at køre direkte op i forstærkeren, men der er resultatet det samme.

/Mark
Hej Mark,
Jo det er rigtigt, det fik  jeg ikke lige med.
De to fejl vil blive rettet samtidigt.
Theis
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.

Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 08:52
[/QUOTE]
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
 

Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.

 
Theis
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

[/QUOTE]
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
 

Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.

 
Theis
[/QUOTE]
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:53
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?[/QUOTE]
 
Vi har ikke nogen dato på det endnu.  Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
 
Vi har ikke nogen dato på det endnu.  Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
[/QUOTE]
Jeg er allerede testpilot... :-)
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
stson Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 22:54
Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema Clap
 
vh
Steen
 
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
 
Vi har ikke nogen dato på det endnu.  Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
Jeg er allerede testpilot... :-)[/QUOTE]
 
 
Til top
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 22:58
Er der nogen dato for hvornår test versionen frigives til os der ikke er testpiloter?
LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
YouSeesupport Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af stson stson skrev:

Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema Clap
 
vh
Steen

Hej Steen,

Jeg er glad for, at høre du har haft succes med test softwaren. Du må jo endelig skrive på pilotforummet, hvis du møder funktioner som ikke er som de skal være.

Andresen, vi er endnu ikke helt klar over hvornår den endelige softwaren bliver frigivet til hele landet. Der er stadig nogle uregelmæssigheder, vi arbejder på i softwaren.



Redigeret af YouSeesupport - 10-September-2010 kl. 09:40
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu