Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 10:53 |
Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.
Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|
Markh
Super bruger
Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 317
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 12:20 |
YouSeesupport skrev:
Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.
Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.
|
Er problemet ikke også til stede på HDMI? Jeg har da i hvert fald jævne lydudfald, der ganske vist er kortvarige, men dog så lange at min forstærker og videoscaler lige når at registrere det, inden det kommer tilbage? Hos mig kommer de vel ca. hvert 5 minut. Det er sjældent at jeg decideret lægger mærke til det i lyden, men det hænder at der en gang i mellem kommer et lille "klik". Problemet er der kun med Dolby Digital - ikke med PCM. Har naturligvis forsøgt at køre direkte op i forstærkeren, men der er resultatet det samme. /Mark
|
Pioneer KRP-500A, SC-LX90, BDP-LX91, DV-LX50
DVDO iScan Duo
XBOX360, PS3 og Wii
Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X
Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect
|
|
Ulle
Super bruger
Oprettet: 15-Juli-2005
Status: Offline
Point: 289
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 13:30 |
Det er det, jo, og det gør DD kanalerne lettere ubrugelige.
|
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 15:13 |
Markh skrev:
YouSeesupport skrev:
Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.
Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.
|
Er problemet ikke også til stede på HDMI? Jeg har da i hvert fald jævne lydudfald, der ganske vist er kortvarige, men dog så lange at min forstærker og videoscaler lige når at registrere det, inden det kommer tilbage? Hos mig kommer de vel ca. hvert 5 minut. Det er sjældent at jeg decideret lægger mærke til det i lyden, men det hænder at der en gang i mellem kommer et lille "klik". Problemet er der kun med Dolby Digital - ikke med PCM.
Har naturligvis forsøgt at køre direkte op i forstærkeren, men der er resultatet det samme.
/Mark
|
Hej Mark,
Jo det er rigtigt, det fik jeg ikke lige med.
De to fejl vil blive rettet samtidigt.
Theis
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|
pdrhan
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 19:26 |
YouSeesupport skrev:
Det er korrekt, at der desværre er en fejl på den optiske udgang på vores Samsung 3126 boks. Man kan opleve hak og korte udfald i lyden, på nogle forstærkere.
Vi er klar over problemet og vores samarbejdspartner Samsung, arbejder på en software som kan rette denne fejl.
Så snart vi ved mere, vil jeg informere om det herinde.
|
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+ ----------------- Kastrup/Amager
|
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 08:52 |
[/QUOTE]
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|
pdrhan
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:16 |
YouSeesupport skrev:
[/QUOTE]
|
Problemet eksisterer også på 3106 (uden HD) , går ud fra at det også bliver rettet der?[/QUOTE]
Problemet er ikke helt det samme som på 3126 boksen. Men der vil være forbedringer i den kommende software både på 3106 og 3126. Dog er det ikke sikkert, lyd problemet bliver løst i denne omgang. Men vent og se, om det bliver bedre med den nye software på din 3106 boks. Hvis det ikke gør, så kontakt os endelig.
[/QUOTE]
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+ ----------------- Kastrup/Amager
|
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:53 |
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme?[/QUOTE]
Vi har ikke nogen dato på det endnu. Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|
pdrhan
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
|
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:56 |
YouSeesupport skrev:
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme? |
Vi har ikke nogen dato på det endnu. Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
[/QUOTE]
Jeg er allerede testpilot... :-)
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+ ----------------- Kastrup/Amager
|
|
stson
Junior bruger
Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 31
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 22:54 |
Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema
vh
Steen
pdrhan skrev:
YouSeesupport skrev:
Ok...ser frem til det - hvornår vil den update komme? |
Vi har ikke nogen dato på det endnu. Ved at følge nedenstående link til testpiloter, kan du melde dig ind som tester af vores software, hvis det har nogen interesse.
Theis
|
Jeg er allerede testpilot... :-)[/QUOTE]
|
|
Andresen
Junior bruger
Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 22:58 |
Er der nogen dato for hvornår test versionen frigives til os der ikke er testpiloter?
|
LG TV UHD 49UJ670
Samsung YSR-2000
Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL
PS3 40GB
Synology DS107e
|
|
YouSeesupport
Bruger
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
|
Sendt: 10-September-2010 kl. 09:39 |
stson skrev:
Jeg meldte mig som testpilot på bagrund af den her post, og har efter installation af seneste software ikke haft et eneste hak i Dolby Digital lyden - Hverken ved live TV eller når der lejes film på Cinema
vh
Steen
|
Hej Steen,
Jeg er glad for, at høre du har haft succes med test softwaren. Du må jo endelig skrive på pilotforummet, hvis du møder funktioner som ikke er som de skal være.
Andresen, vi er endnu ikke helt klar over hvornår den endelige softwaren bliver frigivet til hele landet. Der er stadig nogle uregelmæssigheder, vi arbejder på i softwaren.
Redigeret af YouSeesupport - 10-September-2010 kl. 09:40
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan
YouSee Support
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/
|
|