recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak i Dolby lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHak i Dolby lyd

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2010 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af huztler huztler skrev:

Har selv samme problem på alle HD kanaler - alm. kanaler virker fint.

Ca. hvert 10 sekund falder lyden ud i nogle milisekunder

Har hørt om flere der har fået byttet boksen, hvorefter det virker

MVH Kasper Nielsen
Jeg har to Samsung 3126 og den ene har jeg lige fået byttet, men lyden hakker stadig.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2010 kl. 12:08
Det er pt. en fejl de kigger nærmere på.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2010 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Det er pt. en fejl de kigger nærmere på.
Det er ikke nok at kikke på det. De behøver jo blot at se på Samsung 3106, der virker lyden helt uden hak. Den væsentligste forskel på 3106 og 3126 er vel en harddisk og en blæser, hvor svært kan det være. Fejlen har været der siden 3126 blev lanceret.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2010 kl. 12:17
Svært nok til at de ikke kan finde fejlen Wink
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 10:09

Hej Alle

 
Ved i om der er noget nyt ang. opdatering til SMT 3126..?? som forhåbentlig løser hak i lyden når man hører i dolby digital lyd. Det er lidt irriterende.
 
Lofferen
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af Lofferen Lofferen skrev:

Hej Alle

 
Ved i om der er noget nyt ang. opdatering til SMT 3126..?? som forhåbentlig løser hak i lyden når man hører i dolby digital lyd. Det er lidt irriterende.
 
Lofferen
Jeg tror, der snart kommer en opdatering, men ikke en, der løser problemet med de små hak i lyden.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 13:12
Jeg har 3106 (Uden HDD) og der er også lydudfald , ret irriterende....tilsluttet Onkyo 504 med optisk kabel....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af Lofferen Lofferen skrev:

Hej Alle

 
Ved i om der er noget nyt ang. opdatering til SMT 3126..?? som forhåbentlig løser hak i lyden når man hører i dolby digital lyd. Det er lidt irriterende.
 
Lofferen

Seneste nyt fra YouSee på YouSee Piloter siden er:

Problemet er meldt videre til Samsung, da vi har fået dokumenteret det. 

Jeg kan desværre ikke give nogen tidshorisont på hvornår det bliver ordnet eller nogen workaround for at undgå det. Så snart jeg ved mere hører I om det.
Til top
klabir Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2010 kl. 15:30
Jeg har samme problem og er ved at være lidt træt af det.
Jeg kan få det til at holde op i en kort periode ved at slukke og tænde boxen bagpå.
 
Er der noget nyt i denne sag?
 
 
Til top
Per Boye Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2010 kl. 17:53

Har i andre haft problemet altid?

Hos mig er det først opstået for ca. 3 uger siden. (jeg har lejet boxen siden den kom på gaden).
Har haft ringet til Yousee og de spurgte om jeg brugte org. antennekabel, da jeg svarrede ja, mente de det måtte være mit optisk kabel der er problemet Dead.
 
Vil prøve at spørge om det er muligt at få byttet boxen.
Til top
klabir Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2010 kl. 18:06
Det er med sikkerhed et problem som har eksisteret mere end 3 uger.
 
Der har været så mange problemer med boksen igennem tiderne at jeg ikke med sikkerhed kan sige at det ikke altid har eksisteret.
 
Det undrer mig at YouSee kommer med alle mulige fejlmuligheder hvis problemet er erkendt som lunddal siger, de burde hellere komme med en termin for hvornår problemet er løst
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2010 kl. 18:35
Jeg har problemet med begge mine 3126. Har ingen problemer med 3106.
Problemet har været der meeeeeeeeeeeeeeget længe. Har fået skiftet den ene boks, så jeg nu har en med 160 GB og en med 320 GB, men som skrevet har begge problemet med hak i lyden. Når boksen slukkes helt, kan der ofte gå mellem 2 og 4 timer inden det første hak kommer. Herefter svinger det lidt med hak hver gang, der er gået ca. 7 - 10 min. Træls, træls problem.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu