Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 08-April-2010 kl. 10:45 |
huztler skrev:
Har selv samme problem på alle HD kanaler - alm. kanaler virker fint.
Ca. hvert 10 sekund falder lyden ud i nogle milisekunder
Har hørt om flere der har fået byttet boksen, hvorefter det virker
MVH Kasper Nielsen
|
Jeg har to Samsung 3126 og den ene har jeg lige fået byttet, men lyden hakker stadig.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
|
Sendt: 08-April-2010 kl. 12:08 |
Det er pt. en fejl de kigger nærmere på.
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 08-April-2010 kl. 12:13 |
lunddal skrev:
Det er pt. en fejl de kigger nærmere på. |
Det er ikke nok at kikke på det. De behøver jo blot at se på Samsung 3106, der virker lyden helt uden hak. Den væsentligste forskel på 3106 og 3126 er vel en harddisk og en blæser, hvor svært kan det være. Fejlen har været der siden 3126 blev lanceret.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
|
Sendt: 08-April-2010 kl. 12:17 |
Svært nok til at de ikke kan finde fejlen
|
|
Lofferen
Super bruger
Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
|
Sendt: 28-April-2010 kl. 10:09 |
Hej Alle
Ved i om der er noget nyt ang. opdatering til SMT 3126..?? som forhåbentlig løser hak i lyden når man hører i dolby digital lyd. Det er lidt irriterende.
Lofferen
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 28-April-2010 kl. 10:13 |
Lofferen skrev:
Hej Alle
Ved i om der er noget nyt ang. opdatering til SMT 3126..?? som forhåbentlig løser hak i lyden når man hører i dolby digital lyd. Det er lidt irriterende.
Lofferen |
Jeg tror, der snart kommer en opdatering, men ikke en, der løser problemet med de små hak i lyden.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
pdrhan
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
|
Sendt: 28-April-2010 kl. 13:12 |
Jeg har 3106 (Uden HDD) og der er også lydudfald , ret irriterende....tilsluttet Onkyo 504 med optisk kabel....
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+ ----------------- Kastrup/Amager
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
|
Sendt: 28-April-2010 kl. 14:29 |
Lofferen skrev:
Hej Alle
Ved i om der er noget nyt ang. opdatering til SMT 3126..?? som forhåbentlig løser hak i lyden når man hører i dolby digital lyd. Det er lidt irriterende.
Lofferen |
Seneste nyt fra YouSee på YouSee Piloter siden er:
Problemet er meldt videre til Samsung, da vi har fået dokumenteret det.
Jeg kan desværre ikke give nogen tidshorisont på hvornår det bliver ordnet eller nogen workaround for at undgå det. Så snart jeg ved mere hører I om det.
|
|
klabir
Ny bruger
Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
|
Sendt: 06-Juni-2010 kl. 15:30 |
Jeg har samme problem og er ved at være lidt træt af det.
Jeg kan få det til at holde op i en kort periode ved at slukke og tænde boxen bagpå.
Er der noget nyt i denne sag?
|
|
Per Boye
Ny bruger
Oprettet: 17-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
|
Sendt: 06-Juni-2010 kl. 17:53 |
Har i andre haft problemet altid?
Hos mig er det først opstået for ca. 3 uger siden. (jeg har lejet boxen siden den kom på gaden).
Har haft ringet til Yousee og de spurgte om jeg brugte org. antennekabel, da jeg svarrede ja, mente de det måtte være mit optisk kabel der er problemet .
Vil prøve at spørge om det er muligt at få byttet boxen.
|
|
klabir
Ny bruger
Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
|
Sendt: 06-Juni-2010 kl. 18:06 |
Det er med sikkerhed et problem som har eksisteret mere end 3 uger.
Der har været så mange problemer med boksen igennem tiderne at jeg ikke med sikkerhed kan sige at det ikke altid har eksisteret.
Det undrer mig at YouSee kommer med alle mulige fejlmuligheder hvis problemet er erkendt som lunddal siger, de burde hellere komme med en termin for hvornår problemet er løst
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 06-Juni-2010 kl. 18:35 |
Jeg har problemet med begge mine 3126. Har ingen problemer med 3106.
Problemet har været der meeeeeeeeeeeeeeget længe. Har fået skiftet den ene boks, så jeg nu har en med 160 GB og en med 320 GB, men som skrevet har begge problemet med hak i lyden. Når boksen slukkes helt, kan der ofte gå mellem 2 og 4 timer inden det første hak kommer. Herefter svinger det lidt med hak hver gang, der er gået ca. 7 - 10 min. Træls, træls problem.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|