recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony LCD 3D, 50 tommer (Fields)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony LCD 3D, 50 tommer (Fields)

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Teknologien _uden_ briller er her. Så den i Viden Om på DR2
Den bliver jævnligt vist frem på messer. Den fungerer bare ekstremt dårlig som det ser ud lige nu, og på ingen måde klar til forbrugermarkedet.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Jeg er 100 % klar på 3D. Det blir bare først når man slipper for briller. Jeg syntes det er utroligt, at man i 2010, skal sidde med briller på for at se TV.

Ærligt talt, så er der jo ingen der forventer at man skal sidde med briller på for at se TV-avisen i 3D, sammen med lillemor.

Til en film, eller en fodboldkamp i ny og næ er det da ikke noget problem med de briller.

Jeg er frisk på et Panasonic VT20 når det kommer.


Nope, men det virker bare så håbløst forældet at sidde med briller, foran sin sprit nye millimeter tynde fladskærm. Måske jeg bare lige skal se det IRL. Er sikker på det er fedt .
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Teknologien _uden_ briller er her. Så den i Viden Om på DR2
Jeg må indrømme, at den med brillerne er nok det største minus ved 3D i sin nuværende form. Men for mit eget vedkommende kan jeg leve med det hurdle, da jeg formentlig kun ser 3D ved filmTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Jeg er 100 % klar på 3D. Det blir bare først når man slipper for briller. Jeg syntes det er utroligt, at man i 2010, skal sidde med briller på for at se TV.

Ærligt talt, så er der jo ingen der forventer at man skal sidde med briller på for at se TV-avisen i 3D, sammen med lillemor.

Til en film, eller en fodboldkamp i ny og næ er det da ikke noget problem med de briller.

Jeg er frisk på et Panasonic VT20 når det kommer.


Nope, men det virker bare så håbløst forældet at sidde med briller, foran sin sprit nye millimeter tynde fladskærm. Måske jeg bare lige skal se det IRL. Er sikker på det er fedt .

Håbløst forældet?  jeg synes da de ser ret cool ud på billderne inde fra Fields LOL

Spøg til side, så har jeg meget svært ved at tro på at der overhovedet kommer en ordentlig brillefri 3D teknologi.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 20:11
Fra dårligt nok at have hørt om 3D i december - er det pludseligt et tema overalt. Tilsyneladende får vi både film, sport og tv kanaler allerede nu . For mig ligner det en sand kædereaktion . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Fra dårligt nok at have hørt om 3D i december - er det pludseligt et tema overalt. Tilsyneladende får vi både film, sport og tv kanaler allerede nu . For mig ligner det en sand kædereaktion . . 
Jamen du har ret, det virker som om der er kommet knald på liggehønen - hurtigt og pludseligt. jeg har selv været en sand skeptikker, og gik ind i Sony Centret med rynkede bryn.
 
Og kommer der film osv til 3D, så tror jeg for mit eget vedkommende, at hvor jeg tidligere sagde, at livet er for kort til SD, vil jeg ikke afvise, at fremover er livet for kort til almindelig HDLOL  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 20:45
Når 3D kan ses uden briller og udvalget er mere end 50 film, kan de godt ringe til mig -  som xcardman køber jeg aldrig 1 generation teknologi.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

Når 3D kan ses uden briller og udvalget er mere end 50 film, kan de godt ringe til mig -  som xcardman køber jeg aldrig 1 generation teknologi.
Så er det da godt, at vi er nogen der har (slettet)LOL nok til at købe 1. generation, så producenterne kan komme videre til 2. generationWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

Når 3D kan ses uden briller og udvalget er mere end 50 film, kan de godt ringe til mig -  som xcardman køber jeg aldrig 1 generation teknologi.
Så er det da godt, at vi er nogen der har (slettet)LOL nok til at købe 1. generation, så producenterne kan komme videre til 2. generationWink
du køber vil allerede efter 1.5 generation teknologi eller prototypeLOL 

Redigeret af xcardman - 16-Marts-2010 kl. 21:43
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

Når 3D kan ses uden briller og udvalget er mere end 50 film, kan de godt ringe til mig -  som xcardman køber jeg aldrig 1 generation teknologi.
 
Sagde manden der har et ældgammelt Panasonic TVTongueLOL
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Planen er at smutte i fields i morgen med kæresten, og kigge lidt på 3D'en. Det lyder jo rigtig godt hvad man har læst indtil videre :-)  
Jamen så kan jeg kun ønske Jer en rigtig god fornøjelse - og oplevelseTongue

Mange tak. Jeg håber så på at hun først ser prisskiltet EFTER hun har set tv'et med briller på! Ellers tror jeg allerede oplevelse for hende, er ødelagt der LOL

Kan ikke liiiige helt lure hvordan jeg overtaler hende til at bruge 20.000 på et tv, når vores nuværende 50" skal skiftes. Jeg tænker lidt på det Pana TX-P50VT20 19.999,- som er blevet nævnt herinde :)

Ah, det ser så umuligt ud LOL


Redigeret af RuneH - 16-Marts-2010 kl. 21:57
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Planen er at smutte i fields i morgen med kæresten, og kigge lidt på 3D'en. Det lyder jo rigtig godt hvad man har læst indtil videre :-)  
Jamen så kan jeg kun ønske Jer en rigtig god fornøjelse - og oplevelseTongue

Mange tak. Jeg håber så på at hun først ser prisskiltet EFTER hun har set tv'et med briller på! Ellers tror jeg allerede oplevelse for hende, er ødelagt der LOL

Kan ikke liiiige helt lure hvordan jeg overtaler hende til at bruge 20.000 på et tv, når vores nuværende 50" skal skiftes. Jeg tænker lidt på det Pana TX-P50VT20 19.999,- som er blevet nævnt herinde :)

Ah, det ser så umuligt ud LOL
Bare rolig, der er ikke noget prisskilt - du skal spørge efter prisenBig smile
 
Jeg er på vej med et Pana VT20 - altså når det kommer til landetTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu