recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Enormt imponeret over Humac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEnormt imponeret over Humac

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Jakobii Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Enormt imponeret over Humac
    Sendt: 15-Januar-2011 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Så moralen må være: Har du et potentielt problem, blæs det op i forum, og sats på at forhandleren læser det og efterfølgende leverer super-service, og dermed får god omtale Tongue 


Den tanke havde også strejfet mig inden svaret fra Humac.
Så trådstarter skylder vel egentligt også en tak til jer der har været med til projektet..
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2011 kl. 01:52
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Generelt skulle alle, der sviner forhandlere og producenter inden disse overhovedet er blevet kontaktet, lære at tage en dyb indånding før der trykkes på send-knappen.

Så slap man for en hel del mudderkastning.
 
Helt enig..
 
"Enormt imponeret over Humic", ja men med hvilken begrundelse. En fejl som jeg lige forstår, de kunne havde afvist "under fejlrate".
At de ikke udemærket kender denne tråd,  hehe ja er vel lige så sikkert som "den fede må svede"..Wink
 
Problemet i mine øjne med mange butikker er, at servicen leveres på bekostning af købers fremtoning og sproglige kunnen. Det er det der pisser mig helt af..
 
Når det er sagt, må jeg dog sige at omtalen på nette om Humac giver stof til eftertanke.
 
  
 
 
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 23:28
Ja, nu mangler jeg bare at genoptræne den nye hofte, eller rettere genoptræne mine muskler, så jeg rigtig kan komme til at nyde denne lille skønhed, den er sgu lækkerSmile
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Så moralen må være: Har du et potentielt problem, blæs det op i forum, og sats på at forhandleren læser det og efterfølgende leverer super-service, og dermed får god omtale Tongue 
ha ha ha... ja, netop! Men også historien om hvad god omtale betyder kontra negativ.
Jeg er en af dem som endnu ikke har købt en Ip4 pga det firma´s kundeservice OG deres monopol-agtig opførsel. Så gode service historier giver dem måske en kunde i mig en dag....
(eller en anden der laver en lækker god android tlf Wink


Nu handler historien her så egentlig om Humac og ikke Apple. Apple har efter min mening god service - Humac har jeg hørt meget skidt om - også derfor jeg aldrig kunne drømme om at købe større ting hos dem... Heller ikke efter den her solstrålehistorie.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Så moralen må være: Har du et potentielt problem, blæs det op i forum, og sats på at forhandleren læser det og efterfølgende leverer super-service, og dermed får god omtale Tongue 
ha ha ha... ja, netop! Men også historien om hvad god omtale betyder kontra negativ.
Jeg er en af dem som endnu ikke har købt en Ip4 pga det firma´s kundeservice OG deres monopol-agtig opførsel. Så gode service historier giver dem måske en kunde i mig en dag....
(eller en anden der laver en lækker god android tlf Wink
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 19:39
Så moralen må være: Har du et potentielt problem, blæs det op i forum, og sats på at forhandleren læser det og efterfølgende leverer super-service, og dermed får god omtale Tongue 
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled LOL


Det er ikke helt ulig små børn der ikke får lov til at få en pose slik, når de står i supermarkedet med moaar.
Først skriger de og så spørger de Far.
 
Jeg har selv været i butik, så jeg har set MANGE gange hvad der virker. Selvfølgelig afhænger det lidt af firma, chef og holdninger... Og jo først når man har mødt en negativ udmelding.
Og man skal jo ikke SKRIGE men absolut skrue alvors tonen på, og ikke lyde som om man opgiver sin saldo nede i banken... men hæve stemmen så de ansatte ( de nærmeste) kan høre dig.
Bare min erfaring.....
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 19:16
Ja,man skal lade være med at tage sorger på forskud Clap Tillykke med den nye lille....
Og held & lykke med hoften.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled LOL


Det er ikke helt ulig små børn der ikke får lov til at få en pose slik, når de står i supermarkedet med moaar.
Først skriger de og så spørger de Far.
Tape Connection MKII
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 18:02
Jeg er ked af jeg farerede i flint med det samme, men jeg var bare så bange, da jeg har hørt så mange dårlige oplevelse om netop Apple, så derfor greb panikken mig, men jeg kan kun undskylde og alt har fået lykkelig udgang, og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Humac.

Jeg er mægtig glad fo min nye Mac, jeg finder ud af mere og mere og bliver egentlig også imponeret over hvor let forskellige ting er i forhold til PC, jeg har allerede problemer med at bruge musen på min gamle notebook, den på Mac'en er bare så nem.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 17:49
Generelt skulle alle, der sviner forhandlere og producenter inden disse overhovedet er blevet kontaktet, lære at tage en dyb indånding før der trykkes på send-knappen.

Så slap man for en hel del mudderkastning.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Skal vi ikke lige vente lidt - og høre hvad Humac siger til ojr5896, inden vi laver den helt store diskussion ud af det.


Tja, så blev det alligevel en stor diskussion ud af det, til ingen verdens nytte.
Næste gang, skulle du ojr5896 nok give butikken en chance, inden du går helt i panik.
Men godt, at den blev byttet. Smile



Redigeret af kskruger - 14-Januar-2011 kl. 16:45
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu