Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 22:48 |
Det er helt ok at der fejl på produktet, det kan der være på alt, men hvis de ikke vil gøre noget ved det, synes jeg, som jeg forøvrigt mener Apple gør i mange tilfælde - Pisser på kunderne!
Jeg ved da godt at jeg kunne have fået en anden til måske 6-7000,- der kunne nøjagtig det samme, nu ville vi bare gerne give det ekstra og få en rigtig flot og kvalitetspræget notebook.
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 22:51 |
Henrik B. skrev:
Så mangler de bare resten af deres fejl/produkter... |
Det aner du jo så tydeligvis ikke en klap om.
|
|
Vanderlay
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 22:51 |
Hvis du gerne ville have returret, hvorfor har du så ikke bare købt den over nettet, fx hos Apple selv?
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 22:52 |
ojr5896 skrev:
Det er helt ok at der fejl på produktet, det kan der være på alt, men hvis de ikke vil gøre noget ved det, synes jeg, som jeg forøvrigt mener Apple gør i mange tilfælde - Pisser på kunderne! |
Du hører bare mere om det når det sker, fordi det åbenbart er mere interessant.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 22:53 |
ojr5896 skrev:
Det er helt ok at der fejl på produktet, det kan der være på alt, men hvis de ikke vil gøre noget ved det, synes jeg, som jeg forøvrigt mener Apple gør i mange tilfælde - Pisser på kunderne!
|
Lige nøjagtig dét er også min anke mod Apple - deres meget arrogante holdning til service, overfor deres kunder...
ojr5896 skrev:
Jeg ved da godt at jeg kunne have fået en anden til måske 6-7000,- der kunne nøjagtig det samme, nu ville vi bare gerne give det ekstra og få en rigtig flot og kvalitetspræget notebook. |
Det er fuldt forståeligt.
M.v.h.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 22:57 |
lunddal skrev:
Henrik B. skrev:
Så mangler de bare resten af deres fejl/produkter... |
Det aner du jo så tydeligvis ikke en klap om. |
Så siger vi det!
Hvorfor er der så ikke én pixelfejlgaranti på skærme over 22"? Hvorfor ville Apple ikke udskifte tastaturerne på de hvide MacBooks, hvor bogstaverne forsvandt indenfor garantiperioden? Hvorfor henholder Apple sig ofte til at "fugtindikatoren er udløst", på iPhones, og nægter herefter at rep'e uanset hvad fejlen er? Og der kan nævnes mere....
M.v.h.
|
|
xozzi
Bruger
Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 22:58 |
Henrik B. skrev:
claus_jac skrev:
...
- Nej indmaden er ganske vist en intel cpu og et nvidia gfx - men for ham og alle andre uvidende er det nok til at klassificere en computer.
|
Det ér en computer!
Og du har åbenbart heller ikke fattet en bønne af, hvad jeg mener. At man benytter samme CPU og GFX betyder ikke at bundkortet er lavet ordentligt - ej heller at rammen er i fin alu. Det giver blot et "kvalitetsindtryk" i form af lækker finish.
|
Korrekt at man når ikke sige at bundkortet er ordentligt lavet ud fra CPU og GFX.
Nu er det dden bedste ramme jeg nogen sinde har oplevet. Hvis du lukker skærmen kan du tabe den fra 2-3m højde og der sker intet. en enkelt ris. (måske) Men prøv at tage 98% af alle andre plastic rammer så flækker de hele vejen igennem og du står med noget ubrugeligt l..t. Så blot et kvalitetsindtryk, næppe, det er kvalitet.
Henrik B. skrev:
claus_jac skrev:
MEN bundkortene er specialudviklet og en del af løsningerne er rent faktisk temmelig geniale - Tager man en mac pro (deres workstation) så findes der ganske enkelt ikke en maskine på markedet hos nogen producent som tilnærmelsesvis kommer i nærheden af den byggekvalitet og genialitet der ligger bag det indre design.
|
Et specifikt bundkortdesign siger heller intet om, hvordan byggekvaliteten er...
Det er producenten som stiller krav til underleverandøren - også ud fra pris! Som når du køber et "original" Intel bundkort, så er det produceret af ASUS, p.g.a. ASUS' høje produktionskvalitet.
|
En et specifikt design af bundkortet siger intet. Men ved test af bundkortet så viser det sig jo at det er noget af det bedste på markedet. Det på dette område de har brugt kræfter på udvikling. Kan godt være at intel bundkort er produceret af ASUS, men hvem outsourcer ikke? Det er jo dumt at lade være hvis andre kan gøre det bedre og evt. billigere????
|
|
tipsen
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 23:01 |
lunddal skrev:
Henrik B. skrev:
Så mangler de bare resten af deres fejl/produkter... |
Det aner du jo så tydeligvis ikke en klap om. |
Udfra sagligheden af dine vs. HenrikB's indlæg virker det som om Henrik ved mere om tingene end du gør.
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 23:01 |
Henrik B. skrev:
lunddal skrev:
Henrik B. skrev:
Så mangler de bare resten af deres fejl/produkter... | Det aner du jo så tydeligvis ikke en klap om. |
Så siger vi det!
Hvorfor er der så ikke én pixelfejlgaranti på skærme over 22"? Hvorfor ville Apple ikke udskifte tastaturerne på de hvide MacBooks, hvor bogstaverne forsvandt indenfor garantiperioden? Hvorfor henholder Apple sig ofte til at "fugtindikatoren er udløst", på iPhones, og nægter herefter at rep'e uanset hvad fejlen er? Og der kan nævnes mere....
M.v.h. |
Lad os bare sige at jeg nok har et større indblik i deres kundeservice-historik end du har.
Jeg bevæger mig i den virkelige verden og ikke i EB artikler, men jeg kan da nævne at der er fugtindikatorer på alle mobiler, og reglerne fra producenterne er stort set ens.
Redigeret af lunddal - 13-Januar-2011 kl. 23:02
|
|
TobiasKM
Guld medlem
Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 23:02 |
Et par ting..
Hvorfor skal sådan en tråd her forvandles til anti-Apple og "åh hvor er de forfærdelige" når det ikke er det der er pointen? OP har et problem med en pixel fejl, en fejl der forekommer på just about alle produkter med en skærm indbygget. Ingen her har endnu nogen idé om hvordan Humac og Apple har tænkt sig at håndtere den sag, før OP har været nede i butikken.
Alt det andet Apple hateri hører jo ingen steder hjemme, så er det da kun folk der har ondt i røven over et eller andet og opsøger tråde for at gøre andre opmærksomme på det.
Desuden, det hænger ikke helt sammen at Apple åbenbart har så utroligt ringe kvalitet og service, og så samtidig næsten konsekvent ender i toppen af surveys som den her: http://www.pcworld.com/article/211074/the_tech_brands_you_can_trust.html
|
|
McNiklas
Guld medlem
Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 23:04 |
Da jeg købte min iMac havde den også en pixel fejl.. så den først efter 10 dage, men der var ikke noget problem at få en ny.. men det var også i fona så ved ikke men humac Men mon ikke du bare får en ny med det samme
|
|
Vanderlay
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 23:05 |
Henrik B. skrev:
lunddal skrev:
Henrik B. skrev:
Så mangler de bare resten af deres fejl/produkter... | Det aner du jo så tydeligvis ikke en klap om. |
Så siger vi det!
Hvorfor er der så ikke én pixelfejlgaranti på skærme over 22"? Hvorfor ville Apple ikke udskifte tastaturerne på de hvide MacBooks, hvor bogstaverne forsvandt indenfor garantiperioden? Hvorfor henholder Apple sig ofte til at "fugtindikatoren er udløst", på iPhones, og nægter herefter at rep'e uanset hvad fejlen er? Og der kan nævnes mere....
M.v.h. |
Jeg tror ikke der er nogen, der bestrider, at sager som disse ikke er problematiske. Sagerne er bare stadigvæk meget få ift. hvor mange produkter de rent faktisk sælger (Apple har mig bekendt det højeste niveau af brugertilfredshed, også med rep.). Desuden - hvorfor skulle man tro, at det er bedre hos Dell, HP el. andet?
|
|