recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Enormt imponeret over Humac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEnormt imponeret over Humac

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 14:58
Ind i mellem går sådan noget bare som man gerne vil have det :-) Der findes stadig service hist og her. 

Det var trods alt også sådan jeg fik mit 50G20 :)
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 15:57
det var da en lykkelig udgang, så mangler du kun hoften Wink
Mvh

René
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Jeg ændrer overskriften nu, jeg er enormt imponeret over Humacs service, de har ombyttet uden nogle problemer overhovedet - så jeg er meget gladSmile
Måske du skulle opdatere dit første indlæg, det passer ikke helt sammen når man kommer ind. Wink
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 16:19
Har også selv altid  fået en super duper service fra apple's side, måske jeg har/ eller har haft en lidt anden indgangsvinkel iform af mine apple certificeringer, men senest havde jeg dog en gammel G5 Power PC QUAD "den sidste og krafigeste power pc inden intel maskinerne kom på banen" Den kørte varm på den ene CPU hvor hver af de 2 dioder lå på henholdvis 98 og 103 grader celcius , den anden lå på henholdvis 38 og 42 grader celcius.
Her blev hele vandkølingen udskiftede sammen med vandpumperne, logicboard og  cpu'erne uden omkostninger, på en 4 år gammel maskine hvor garantien var udløbet 2 år tidligere, det kan man da kalde for god apple serviceSmile Maskinen køre den dag i dag, men bare som Server og Cluster for Final Cut Pro Studio rendering og fejler absolut intet.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Jeg ændrer overskriften nu, jeg er enormt imponeret over Humacs service, de har ombyttet uden nogle problemer overhovedet - så jeg er meget gladSmile

Det var dejligt at høre. Jamen, så tillykke med "den lille ny"! Jeg håber, at du bliver glad for den. Smile

Hvis det er din første Mac, så kan det efter min egen erfaring godt lige tage lidt tid at vænne sig til, at man skal gøre tingene en smule anderledes end i Windows. Til gengæld er det svært at leve uden, når man først har fundet ud af tingene - eller sådan har jeg det i hvert fald. Smile


Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Skal vi ikke lige vente lidt - og høre hvad Humac siger til ojr5896, inden vi laver den helt store diskussion ud af det.


Tja, så blev det alligevel en stor diskussion ud af det, til ingen verdens nytte.
Næste gang, skulle du ojr5896 nok give butikken en chance, inden du går helt i panik.
Men godt, at den blev byttet. Smile



Redigeret af kskruger - 14-Januar-2011 kl. 16:45
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 17:49
Generelt skulle alle, der sviner forhandlere og producenter inden disse overhovedet er blevet kontaktet, lære at tage en dyb indånding før der trykkes på send-knappen.

Så slap man for en hel del mudderkastning.
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 18:02
Jeg er ked af jeg farerede i flint med det samme, men jeg var bare så bange, da jeg har hørt så mange dårlige oplevelse om netop Apple, så derfor greb panikken mig, men jeg kan kun undskylde og alt har fået lykkelig udgang, og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Humac.

Jeg er mægtig glad fo min nye Mac, jeg finder ud af mere og mere og bliver egentlig også imponeret over hvor let forskellige ting er i forhold til PC, jeg har allerede problemer med at bruge musen på min gamle notebook, den på Mac'en er bare så nem.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled LOL


Det er ikke helt ulig små børn der ikke får lov til at få en pose slik, når de står i supermarkedet med moaar.
Først skriger de og så spørger de Far.
Tape Connection MKII
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 19:16
Ja,man skal lade være med at tage sorger på forskud Clap Tillykke med den nye lille....
Og held & lykke med hoften.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled LOL


Det er ikke helt ulig små børn der ikke får lov til at få en pose slik, når de står i supermarkedet med moaar.
Først skriger de og så spørger de Far.
 
Jeg har selv været i butik, så jeg har set MANGE gange hvad der virker. Selvfølgelig afhænger det lidt af firma, chef og holdninger... Og jo først når man har mødt en negativ udmelding.
Og man skal jo ikke SKRIGE men absolut skrue alvors tonen på, og ikke lyde som om man opgiver sin saldo nede i banken... men hæve stemmen så de ansatte ( de nærmeste) kan høre dig.
Bare min erfaring.....
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 19:39
Så moralen må være: Har du et potentielt problem, blæs det op i forum, og sats på at forhandleren læser det og efterfølgende leverer super-service, og dermed får god omtale Tongue 
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu