recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL LS Hometheater (nye billeder)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL LS Hometheater (nye billeder)

 Besvar Besvar Side  <12345 62>
Forfatter
Besked
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 06:24

Wink Mit passer bare bedst i farven rød, da gulvtæppet også er rødt. fandt lidt inspiration på cso's hjemmeside Tongue http://www.cso.dk/00219/00694/00698/

Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 17:54

Findes der en færdig kalibrering af Panasonic AE4000 på nettet, man eventuelt kunne prøve at kalibrere sin egen efter?

Til top
Bruger udmeldt 6 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af martin_p martin_p skrev:

Findes der en færdig kalibrering af Panasonic AE4000 på nettet, man eventuelt kunne prøve at kalibrere sin egen efter?

Muligvis et eller andet sted. Men det svinger jo fra rum til rum, med lysforhold osv. Så en sådan "all include" kalibrering kan du ikke rigtig bruge. Synes udfra din billeder at den ser ud til at stå rimeligt, dog lidt overmættede farver. Men nu kan der jo være flere ting som spiller ind bla. kameraets kvalitet osv.
 
Eller kan du jo prøve dig frem, ved selv at kalibrere den Wink Du skal dog vide hvordan det skal se ud, ellers er det svært at ramme noget som helst.
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 18:53

Tror det ville være nemmere at få otto ud og ordne det for mig. Men synes selv farverne er rigtig gode, men igen, hvis det kan blive flottere, så kunne det være et plus. Kigger du forbi en gang?

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 19:02
Super fedt setup, dybt misundelig :)

Kan dem på bagerste række de noget?
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

Super fedt setup, dybt misundelig :)

Kan dem på bagerste række de noget?
Yep ingen problem der, da den bagerste sofa er til 3 personer og derfor sidder en smule forskudt i forhold til den forreste Wink
Meeeen jeg tror jeg i fremtiden vil anskaffe mig nogle ordentlige lænestole måske 3 stk, da jeg sjældent har biffen fyldt helt op.
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2011 kl. 10:27
Ok, er selv neget i tvivl om hvilken møbler jeg skal have i min, regner med en sofa og så 2 stole eller et par Fatboys måske. For selv om jeg heller ikke regner med at få fuldt hus så tit er det bare lidt surt når det sker, og folk så skal sidde på gulvet
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2011 kl. 10:29
Mange bruger disse stole i hjemmebioer: http://www.jysk.dk/130/133/3698141/a/catalog-sales
Koster ikke alverden og skulle være behagelige at sidde i.
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2011 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Mange bruger disse stole i hjemmebioer: http://www.jysk.dk/130/133/3698141/a/catalog-sales
Koster ikke alverden og skulle være behagelige at sidde i.
Det er faktisk også dem jeg har kigget på :)
Så kom mit Molton stof i dag :) så nu skal det lægges op og hænges op, dejligt!
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 12:23
Har fået hentet Molton tæppet i dag nede på posthuset, and you know what Jonas? MAN KAN godt få Molton i 3x3 meter, selvom min kontakt hos thomann sagde det ikke kunne lade sig gøre. Jeg har ihvertfald fået et scenetæppe der måler 3x3 meter, så jeg er super glad :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 12:27
Sådan! Synes heller ikke det gav nogen mening at man ikke kunne købe i metermål. Så udelukker de i hvert fald mange mulige kunder. Glæder mig til at se billeder!
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 12:33
Er det muligt at anskaffe sig en rørforstærker til 5000kr ny som brugt, hvis man skulle køre stereo lyd ved siden af sit surround setup? Jeg har ladet mig fortælle at min HK 355 ikke skulle være super god i stereo, selvom jeg har en signature 1.3 indeover.
Er en rørforstærker ikke bedst til stereo lytning eller........?
 
Nu aner jeg INTET om det spørgsmål jeg stiller, så bær over med mig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 62>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu