recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy S3 - hjælpetråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy S3 - hjælpetråden

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Galaxy S3 - hjælpetråden
    Sendt: 02-Juni-2012 kl. 20:53

Nogen, der ved om man kan slette de kontakter, man har synkroniseret med Facebook? Jeg har prøvet at vælge, at den ikke skal synkronisere med FB, men kontakterne, der allerede er synkroniseret forbliver i kontaktlisten. Kan man gøre noget?

Og lad os bruge denne tråd til generelle spørgsmål om brugen af S3.


BORING!
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 22:22
Jeg har godtnok ikke synkroniseret mine facebook kontakter men jeg gætter på det gøres ligesom man ville gøre med andre kontakter

Åben kontakt applikationen
Tryk på menu knappen nederst til venstre
vælg slet
sæt hak ud for de kontakter du vil slette
tryk på ok knappen i toppen

Du kan evt. starte med at udvælge kun at se facebook kontakterne for at gøre det lettere

Åben kontakt applikationen
Tryk på menu knappen nederst til venstre
Tryk vælg kontakter der skal vises
Vælg Facebook så vises kun facebook kontakter
Tryk menuknap igen
Vælg slet
Vælg slet alle

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 16:01
Tak skal du have spawn. Jeg var inde og kigge i den menu, men havde fuldstændig overset det punkt hvor man kan vælge hvilke vises, så er der jo ikke en grund til at slette nogen. Det er også fedt, at man kan lave en custom liste. 

BORING!
Til top
Jonesdk90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2012
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonesdk90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 18:27
Jeg har et problem med min Galaxy S III. Kan det virkelig passe at man ikke kan sende MMS'er som er taget i 8 MP? De fylder ca. 1.8 mb. Hver gang jeg prøver at sende kommer der et rødt udråbstegn frem og så står der MMS understøttes ikke af netværk. 

Jeg kan godt modtage MMS'er, eller dvs. kun nogle gange. Andre gange siger den "failed to retrive the message"

Jeg har 3 som udbyder og så vidt jeg kan læse mig frem til, så har de ikke opsat nogle begrænsninger. Jeg bruger ChompSMS men har også prøvet med standard programmet.

Nogle der er kloge på dette punkt?
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 18:49
Der er vist en øvre grænse for MMS - ikke afhængig af 3, men generelt. Er der ikke?

BORING!
Til top
Jonesdk90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2012
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonesdk90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 18:51
Dvs. jeg skal ændre MP størrelse hver gang jeg skal sende et billede på MMS? Det er godt nok besværligt. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:15
Hos mig kompresserer den automatisk, kan jeg se nu. Dog vil den ikke sende, da den siger, at "service currently unavailable". Ved ikke hvorfor den er det, men jeg har netop skiftet fra 3 til Telia (ja, jeg ved ikke hvorfor, blev sur på 3), og ved ikke om MMS skal aktiveres først eller noget...

BORING!
Til top
Jonesdk90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2012
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonesdk90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:23
hm, underligt. Jeg kan sagtens vedhæfte billedet, men når den skal sende siger den bare "MMS understøttes ikke af netværk". Jeg har hentet 3's MMS indstilinger. 

Jeg er lige skiftet fra iPhone til en Android baseret mobil og syntes den er rigtig lækker - bortset fra nu, hvor jeg har lyst til at kaste den af h til. LOL
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:28
HEHE, jeg havde Sony (med 3) før, og da sendte den bare uden problemer og uden at hente indstillinger...så det er ikke et generelt Android problem. Ved ikke om vi mangler at gøre noget i S3eren selvom det ville være underligt...

BORING!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:31
Hvor er det vel nok skønt med iMessage Wink
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:46
Apple-fans not welcome!Wink

BORING!
Til top
Jonesdk90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2012
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonesdk90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:47
Nej, det kunne jeg heller ikke forestille mig. Jeg har efterhånden bare været inde i alle indstillinger og forbindelser. Men det er mig godt nok en gåde. Er der ikke nogen der sidder med en SGS II el. III som ved noget? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu