recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy S3 - hjælpetråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy S3 - hjælpetråden

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 15:42
Hvor længe holder den strøm ved daglig brug ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Thomas H Thomas H skrev:

En helt anden ting - er der nogle som har formået at udskifte de 4 ikoner der er på "lås startsiden"? jeg har snart været alle menuer igennem 20 gange, men jeg kan ikke finde noget.. :(

Mvh
Thomas H.

Indstillinger --> Sikkerhed --> Muligheder for skærmlås --> Genveje
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 19:10
@amorbavian
Samsung laver et originalt cover som man lige klapper ind over skærmen. "Flappen" sidder fast på bagcoveret som man erstatter det originale bagcover med. Den er super lækker skal jeg lige hilse og sige :)

Du kan se det her: http://pockethacks.com/official-samsung-galaxy-s3-accessories-images-pop-up-at-mobile-fun/

En helt anden ting - er der nogle som har formået at udskifte de 4 ikoner der er på "lås startsiden"? jeg har snart været alle menuer igennem 20 gange, men jeg kan ikke finde noget.. :(

Mvh
Thomas H.
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 13:02
Spørgsmålet var:

Min s3 begyndte på at opføre sig underligt i går. Jeg får simpelthen ikke lyd igennem hverken ved indkommende el udgående opkald. ALT andet virker. Altså der er net, der er 3g,, der er lyd på nettet. Når jeg foretager et opkald forbinder den men vi kan ikke høre hinanden og efter jeg lægger på siger netværk status out offentlige service hvorpå den finder net med det samme igen.Somebody please?

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 13:01
Har prøvet at reinstallere og alt det der.

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 12:56
Min s3 begyndte på at opføre sig underligt i går. Jeg får simpelthen ikke lyd igennem hverken ved indkommende el udgående opkald. ALT andet virker. Altså der er net, der er 3g,, der er lyd på nettet. Når jeg foretager et opkald forbinder den men vi kan ikke høre hinanden og efter jeg lægger på siger netværk status out offentlige service hvorpå den finder net med det samme igen.

Somebody please?

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 16:28

Jeg glemte at spørge, om I har fundet nogle covers/beskyttere til telefonen? Jeg kan ikke se noget i salg endnu. Det skal helst bare være sådan en klap over skærmen i lækker kvali.¨

Ville gerne have haft denne farve, men kunne desværre ikke vente:

http://www.androidauthority.com/rumor-galaxy-s3-pebble-blue-color-replaced-metallic-blue-92474/

@Boost

Hvordan fanden kunne du have været 7 timer på batteri med så meget wi-fi og stadig have 65% tilbage? Har du bare haft wi-fi tændt eller brugt den til noget?



Redigeret af amorbavian - 05-Juni-2012 kl. 17:13

BORING!
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 16:21
Farverne skulle angive signal kvaliteten.

Jeg har deaktiveret Talk Back og nogle Yahoo finans apps.
Jeg bruger Nova Launcher i stedet for Touchwiz.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 15:08

Er der nogen af de kørende processer (application manager - running), der kan slukkes mhp at spare på batteriet? F.eks. kan jeg se, at S VOICE kører hele tiden, og jeg har bare tændt det en gang, og regner ikke med at skulle bruge det igen - kan man så ikke stoppe det? Eller går der noget i kage? 

Ved I også hvad de forskellige farver i den Oversigtsoplysning, som Boost viser, indikerer? For nu har jeg hos mig også rød og gul ud over det grønne og grålige på Netværkssignal.

Udover det, hvordan ændrer man de ikoner, der vises på Home-skærmen? Jeg skal bare fjerne det ChatOn-lort...


BORING!
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 11:30
Det hjalp at genstarte telefonen Smile
Fik også slået Latitude fra, så GPS'en burde heller ikke tænde af sig selv i utide.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor er det vel nok skønt med iMessage Wink

Troll:
a person who posts to an internet discussion group or chat room with the sole purpose of disrupting it.
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 15:48
Min ser sådan ud. 





Som man kan se er telefonen vågen hele tiden.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu