recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gammel iPad og Messenger.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammel iPad og Messenger.

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Til venstre i adresselinjen er der dette tegn: AA

Har jeg ikke på min gamle iPad Air. Så det er kun på nyere iPads som min nye iPad 10. Kan kun anbefale at købe 10’eren, den er formidabel Big smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 13:24
Tja, jeg sad også lige og kiggede på iPad10... Det kan jo godt være det bliver det næste.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Tja, jeg sad også lige og kiggede på iPad10... Det kan jo godt være det bliver det næste.  Smile

Kan du opdatere browserne på den? Jeg ved ikke med Safari, men i Google Chrome, skal du gå til Hjælp og Om Chrome, og så vente på at den opdaterer. Når den er færdig, skal du klikke på Genstart-knappen, som så kommer til syne.


Redigeret af mnielsen - 09-Marts-2024 kl. 15:06
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 15:34
Jeg ved det ikke rigtigt. Chrome er måske opdateret, skulle vistnok opdatere automatisk. Men i Appstore ser det ud til at nyeste version er nr. 122 et eller andet og i selve chrome app'en virker det som om det er nr, 70 et eller andet. Men jeg kan ikke i appstore downloade den og jeg kan heller ikke se nogen mulighed nogen steder for at opdatere den. Måske de nyere versioner ikke understøttes på denne iPad - ved ikke.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 15:52
Bare en helt anden tanke: Kan man ikke få den til at lade være med at forlange opdatering af facebook / messenger app'ene, så man kan fortsætte med at bruge de gamle versioner af dem?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Bare en helt anden tanke: Kan man ikke få den til at lade være med at forlange opdatering af facebook / messenger app'ene, så man kan fortsætte med at bruge de gamle versioner af dem?

Det kan man/du ikke.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 08:36
Ok, egentligt mærkeligt nok - på en måde. Det havde jo været smart nok, hvis man kunne slå opdateringer fra eller i det mindste have mulighed for at bruge sit produkt selvom det ikke kan opdateres mere. Men de vil selvfølgeligt gerne sælge nogle nye produkter også.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ok, egentligt mærkeligt nok - på en måde. Det havde jo været smart nok, hvis man kunne slå opdateringer fra eller i det mindste have mulighed for at bruge sit produkt selvom det ikke kan opdateres mere. Men de vil selvfølgeligt gerne sælge nogle nye produkter også.
Det er vel mere fordi at Facebook ikke vil bruge penge på at vedligeholde deres app på ældre iPad versioner, så den er kompatibel med nye Facebook udgaver? Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 10:21
Facebook kan da være ligeglade med om man bruger en gammel version af facebook på en gammel iPad f.eks.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 10:44
Der kan være sikkerhedshuller i gamle versioner, så nej, de kan ikke være ligeglade.
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 11:41
Både Apple og Google kræver med jævne mellemrum at man opdaterer apps i deres app butikker og bygger dem til nyere versioner af iOS/Android, ellers bliver app'en smidt ud.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Facebook kan da være ligeglade med om man bruger en gammel version af facebook på en gammel iPad f.eks.
Nej, for de laver måske nye funktioner, som de gamle apps ikke kender og de vil derfor ikke fungere.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu