recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - garmin error ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketgarmin error ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Direkte link til dette indlæg Emne: garmin error ?
    Sendt: 22-Juni-2010 kl. 16:59
hejsa har købt en garmin nuvi 660 af en person herinde, problemet er at hver gang den starter op skriver den loading maps, og den kommer aldrig videre og man kan ingen ting gøre, ville blive ekstremt glad hvis i kunne hjælpe mig.
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 19:35
 
 Hvad siger sælger.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 19:46
Har du prøvet at resette enheden?
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 20:13
der er en reset knap på bagsiden, men det hjælper ikke noget den gør det samme lige bagefter... Sælger siger at den fungerede 100% da han havde den....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2010 kl. 12:04
Så vidt jeg husker er der 2 måder at resette en Garmin på, og jeg mener at den anden er lidt mere gennemgribende end reset knappen. Jeg tvivler på at det hjælper, men kan nok ikke skade at prøve:
 
Sluk enheden, og mens du tænder den igen holder du en finger i nederste højre hjørne af skærmen - Hvis ikke der sker noget, er det formentlig et af de andre hjørner du skal holde i (det er frit fra hukommelsen:)). Derefter vil GPS'en spørge om du vil gendanne den til fabriksindstillingen eller noget i den stil.
 
Og så den lidt dårlige nyhed, jeg er 99% sikker på at vi havde den samme fejl på en GPS på arbejde, det skete da en kort opdatering fejlede - Den GPS blev ombyttet på garantien, da vi ikke kunne få liv i den.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu