recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Primær boks/kort er ikke fundet", hjælp søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Primær boks/kort er ikke fundet", hjælp søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Emne: "Primær boks/kort er ikke fundet", hjælp søges
    Sendt: 30-Januar-2010 kl. 14:50
Jeg har en primær Zaptor boks som også har netværksforbindelse samt en sekundær Zaptor boks UDEN netværksforbindelse. Begge bokse har kort. Den sekundære boks er nu begyndt at sige Status: E201-32 - "Primær boks/kort er ikke fundet".
 
Jeg har talt med Stofa support så mange gange at jeg ikke har tal på det. Der er forsøgt med kort opdatering, reprovisionering, genstart af udstyr og det sidste der er gjort er genindlæsning af software. Dette hjalp heller ikke og konsulenten jeg netop har talt med snakkede med sin backoffice support som meldte at uden netværksforbindelse så virker det simpelthen ikke.
 
Dette gir så ingen mening, da det har fungeret og jeg har kunne se min HD pakke såvel som TV1000 kanaler på den sekundære boks. Det kunne han naturligvis godt forstå virkede lidt underligt, men han kunne desværre ikke gøre mere. FLOT Stofa.
 
Er der nogen som har oplevet tilsvarende fejl og i så fald, hvordan løste I det ?
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af LeBlodia LeBlodia skrev:

Jeg har en primær Zaptor boks som også har netværksforbindelse samt en sekundær Zaptor boks UDEN netværksforbindelse. Begge bokse har kort. Den sekundære boks er nu begyndt at sige Status: E201-32 - "Primær boks/kort er ikke fundet".
 
Jeg har talt med Stofa support så mange gange at jeg ikke har tal på det. Der er forsøgt med kort opdatering, reprovisionering, genstart af udstyr og det sidste der er gjort er genindlæsning af software. Dette hjalp heller ikke og konsulenten jeg netop har talt med snakkede med sin backoffice support som meldte at uden netværksforbindelse så virker det simpelthen ikke.
 
Dette gir så ingen mening, da det har fungeret og jeg har kunne se min HD pakke såvel som TV1000 kanaler på den sekundære boks. Det kunne han naturligvis godt forstå virkede lidt underligt, men han kunne desværre ikke gøre mere. FLOT Stofa.
 
Er der nogen som har oplevet tilsvarende fejl og i så fald, hvordan løste I det ?

En slave boks kræver en netværksforbindelse - sådan er det bare.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Dusty_83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-December-2007
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af LeBlodia LeBlodia skrev:

Jeg har en primær Zaptor boks som også har netværksforbindelse samt en sekundær Zaptor boks UDEN netværksforbindelse. Begge bokse har kort. Den sekundære boks er nu begyndt at sige Status: E201-32 - "Primær boks/kort er ikke fundet".
 
Jeg har talt med Stofa support så mange gange at jeg ikke har tal på det. Der er forsøgt med kort opdatering, reprovisionering, genstart af udstyr og det sidste der er gjort er genindlæsning af software. Dette hjalp heller ikke og konsulenten jeg netop har talt med snakkede med sin backoffice support som meldte at uden netværksforbindelse så virker det simpelthen ikke.
 
Dette gir så ingen mening, da det har fungeret og jeg har kunne se min HD pakke såvel som TV1000 kanaler på den sekundære boks. Det kunne han naturligvis godt forstå virkede lidt underligt, men han kunne desværre ikke gøre mere. FLOT Stofa.
 
Er der nogen som har oplevet tilsvarende fejl og i så fald, hvordan løste I det ?


Det har jo hele tiden været kendt at Zaptorboksen kræver netværksforbindelse, så er ikke helt med på hvad du er utilfreds over.  At der så måske går lidt tid før at boksen giver sig til at lede efter din primære boks/kort, har jo så bare været dit held... Wink
Panasonic TH-42PZ70EA
Sony STR-DG910
Playstation 3 40 Gb
Focal JMlab´s Sib + Cub 2
Iphone 3G 16GB
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 16:06
Jeg kontaktede netop Stofa inden køb af boks nummer 2 for at sikre mig at den kunne bruges. Her fik jeg at vide, at der netop var kommet en ny firmware, som gjorde at det ikke var nødvendigt at have netværksforbindelse og det eneste som ikke ville fungere var de pakker jeg betalte for.
Det viste sig jo så, at EPG'en ikke fungerede. Jeg henvendte mig i butikken i Århus og blev oplyst at for at få TV Guiden til at virke, skulle jeg have et kort i boksen så det købte jeg så.
Lige lidt hjalp det dog, EPG'en virkede stadig ikke men nu kunne jeg så se alle mine kanaler.
 
Jeg er pisse utilfreds over gentagne gange at have modtaget forkert information fra de folk jeg har talt med hos Stofa, de ved tilsyneladende ikke en skid om deres produkt.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 16:59
EPG'en kræver internet forbindelse - og da de har oprettet kort nr. 2 er det oprettet som et slavekort og derfor vil det kræve internetforbindelse. Hvis jeg var dig ville jeg bede om at få opsagt nr. 2 kort eller forbinde boks nr. 2.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

EPG'en kræver internet forbindelse - og da de har oprettet kort nr. 2 er det oprettet som et slavekort og derfor vil det kræve internetforbindelse. Hvis jeg var dig ville jeg bede om at få opsagt nr. 2 kort eller forbinde boks nr. 2.
 
Hvis det er mere end 14 dage siden du(Leblodia) købte det ekstra kort, så er jeg da spændt på at høre om du(Leblodia) kan opsige det uden varsel. De er normalt meget konsekvente mht. de varsler.
 
Umiddelbart har de der har solgt dig(Leblodia) det ekstra kort vist ikke hørt ordentligt efter, da du(Leblodia) sagde at nr 2 boks ikke har netværks- eller internetforbindelse. Det er jo grundlæggende viden for Zaptor.


Redigeret af Rikkesfar - 03-Februar-2010 kl. 09:35
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af Rikkesfar Rikkesfar skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

EPG'en kræver internet forbindelse - og da de har oprettet kort nr. 2 er det oprettet som et slavekort og derfor vil det kræve internetforbindelse. Hvis jeg var dig ville jeg bede om at få opsagt nr. 2 kort eller forbinde boks nr. 2.
 
Hvis det er mere end 14 dage siden du købte det ekstra kort, så er jeg da spændt på at høre om du kan opsige det uden varsel. De er normalt meget konsekvente mht. de varsler.
 
Umiddelbart har de der har solgt dig det ekstra kort vist ikke hørt ordentligt efter, da du sagde at nr 2 boks ikke har netværks- eller internetforbindelse. Det er jo grundlæggende viden for Zaptor.

Det var ikke mig - jeg sagde jeg ville gøre det hvis det var mig.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu