recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Gmail på iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Gmail på iPhone

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-April-2023
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2023 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Så vidt jeg husker er det den der hedder Mail med det blå kuvert ikon på proceslinien.

Flemming

Det kunne være den indbyggede i Windows 11, hvis det er styresystem.
Igen - det er helt essentielt, om der er to-factor godkendelse på kontoen. Du kan IKKE logge ind med din normale kode på mail hvis der er det. Det er noget nørdet, men du skal ind under sikkerhed på kontoen og godkende enheden, og du er muligvis nødt til at oplyse et telefonnummer til verificering.
Har du to-factor godkendelse vil du et sted i processen få en ny kode som skal bruges. Koden bruger mailprogrammet i stedet for to factor godkendelse af gode grunde.


Redigeret af Jorgen E - 16-Juli-2023 kl. 11:17
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Jorgen E Jorgen E skrev:

Det er noget nørdet, men du skal ind under sikkerhed på kontoen og godkende enheden, og du er muligvis nødt til at oplyse et telefonnummer til verificering.
Har du to-factor godkendelse vil du et sted i processen få en ny kode som skal bruges. Koden bruger mailprogrammet i stedet for to factor godkendelse af gode grunde.


Kan du venligst skære det ud i pap for mig, eventuelt med illustrationer, for jeg fatter ikke en klap. Der bliver bedt om mailadresse og Google password, intet andet. Når disse to ting er indtastet kommer beskeden om at passwordet er forkert, og herefter kan man starte  forfra.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 11:08
Du kan også bede en som har gjort det 100 gange om at ordne det for dig? Jeg har fx hjulpet mange Apple brugere, hvis de har knas med at få noget til at køre.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Du kan også bede en som har gjort det 100 gange om at ordne det for dig?


Jeg kender desværre ikke nogen som har gjort det 100 gangeOuch.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 13:01
Jeg vil gerne ordne det. Hvor i DK står den Mac?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Jeg vil gerne ordne det. Hvor i DK står den Mac?


Det er ikke en Mac, men en Windows PC.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 13:49
Ok det burde være det samme. Har du adgang til at lade den fjernstyre?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Ok det burde være det samme. Har du adgang til at lade den fjernstyre?


Nej, hvis du har fulgt tråden vil du se, at det ikke er min PC og telefon. De befinder sig 50 km herfra og jeg har ikke adgang dertil de næste par uger. Desuden er jeg sikker på, at ejeren ikke vil give adgang til at lade PC'en fjernstyre af ukendte personer.

Flemming


Redigeret af fltk - 17-Juli-2023 kl. 14:16
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

[Der bliver bedt om mailadresse og Google password, intet andet. Når disse to ting er indtastet kommer beskeden om at passwordet er forkert, og herefter kan man starte  forfra.

Og uden det rigtige password er det umuligt at gøre noget.
Man kan spørge efter nyt password hos google, så stiller de nogle spørgsmål som brugeren selv har oprettet oprindeligt.
Kan brugeren ikke huske hverken det ene eller det andet er der kun en løsning: ny mailadresse.

Na, den nuværede virker på en pc - indtil den skal skiftes eller mailprogrammet glemmer passwordet.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Og uden det rigtige password er det umuligt at gøre noget.


Stop nu det der Klaus. Jeg har tidligere i tråden skrevet at passwordet er tjekket med værktøjer andre har foreslået, og det er korrekt.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har tidligere i tråden skrevet at passwordet er tjekket med værktøjer andre har foreslået, og det er korrekt.


Kan du logge på google.com i en browser med den fundne adgangskode? 
Det kunne jo være at adgangskoden tilhører en anden(s) konto. Eller er blevet ændret, uden at opdatere der hvor dine 'værktøjer' nu engang har fundet den.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2023 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Og uden det rigtige password er det umuligt at gøre noget.


Stop nu det der Klaus. Jeg har tidligere i tråden skrevet at passwordet er tjekket med værktøjer andre har foreslået, og det er korrekt.

Hvorfor siger google så at det er forkert?

Mit bud er at google har bedre styr på passwordet end slutbrugeren har.


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu