recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Gmail på iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Gmail på iPhone

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor siger google så at det er forkert?


Det er det som er hele gåden. Jeg ville ønske nogen kun give svaret i stedet for at stille spørgsmålet. Men jeg bider mærke i, at de to værktøjer andre brugere her har anbefalet, begge finder frem til det samme password koblet op på den korrekte mailadresse, og at dette password samtidig er det samme som min bekendte og jeg selv fra start af har anset for at være det rigtige.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor siger google så at det er forkert?


Det er det som er hele gåden. Jeg ville ønske nogen kun give svaret i stedet for at stille spørgsmålet. Men jeg bider mærke i, at de to værktøjer andre brugere her har anbefalet, begge finder frem til det samme password koblet op på den korrekte mailadresse, og at dette password samtidig er det samme som min bekendte og jeg selv fra start af har anset for at være det rigtige.

Flemming
Som andre har foreslået, prøv at åbne gmail i en anden browser (evt på en anden PC) med de fundne oplysninger?
Gmail er jo lavet så man kan gå på bibliotek og læse mails, uden at installere.
Jeg regner med det stadigvæk virker på den måde, jeg oprettede min konto til brug på rejse i USA for 22 år siden. LOLSmile

EDIT: Prøvede det lige på Edge, der skal bruges 2-trin verifikation, hvor der kan vælges kode fra SMS på det tilknyttede mobil nr. 
Hvis det ikke er oprettet må det jo være muligt på den fungerende konto på PC.



Redigeret af JørgenT - 18-Juli-2023 kl. 09:11
Mvh. JørgenT
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor siger google så at det er forkert?


Det er det som er hele gåden. Jeg ville ønske nogen kun give svaret i stedet for at stille spørgsmålet. Men jeg bider mærke i, at de to værktøjer andre brugere her har anbefalet, begge finder frem til det samme password koblet op på den korrekte mailadresse, og at dette password samtidig er det samme som min bekendte og jeg selv fra start af har anset for at være det rigtige.

Flemming
Som andre har foreslået, prøv at åbne gmail i en anden browser (evt på en anden PC) med de fundne oplysninger?
Gmail er jo lavet så man kan gå på bibliotek og læse mails, uden at installere.
Jeg regner med det stadigvæk virker på den måde, jeg oprettede min konto til brug på rejse i USA for 22 år siden. LOLSmile

EDIT: Prøvede det lige på Edge, der skal bruges 2-trin verifikation, hvor der kan vælges kode fra SMS på det tilknyttede mobil nr. 
Hvis det ikke er oprettet må det jo være muligt at tilknytte på den fungerende konto på PC.

Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 09:42
Jeg vil forsøge med Chrome og Edge, formentlig om et par uger når jeg får mulighed for det.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg ville ønske nogen kun give svaret i stedet for at stille spørgsmålet. Men jeg bider mærke i, at de to værktøjer andre brugere her har anbefalet, begge finder frem til det samme password koblet op på den korrekte mailadresse, og at dette password samtidig er det samme som min bekendte og jeg selv fra start af har anset for at være det rigtige.

Svaret er (ud fra de oplysninger du giver) at password er blevet ændret.
Password kan man bede om igen, men det kræver så at man kan huske andre oplysninger i stedet.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor siger google så at det er forkert?


Det er det som er hele gåden. Jeg ville ønske nogen kun give svaret i stedet for at stille spørgsmålet. Men jeg bider mærke i, at de to værktøjer andre brugere her har anbefalet, begge finder frem til det samme password koblet op på den korrekte mailadresse, og at dette password samtidig er det samme som min bekendte og jeg selv fra start af har anset for at være det rigtige.

Flemming


Uanset hver meget du bliver véd med at påstå det er korrekte oplysninger, så er der kun 3 muligheder:
1. Den indtastede mail-adresse er forkert (kan være et glemt punktum, underscore eller lign.).
2. Det er IKKE den korrekte adgangskode.
3. Der kræves to-trins godkendelse, og det får den ikke.

Der er ikke andre muligheder....!

Redigeret af Flippo - 18-Juli-2023 kl. 11:40
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu