recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad blev der af Falslev ? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad blev der af Falslev ? 

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6628
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:14
Ja, suk. Det er vel ikke ulovligt at sende en mand i byen efter 10 iPad. Forretningen har jo åbenbart fundet en udvej, da det er til 10 forskellige mennesker.

Venlig hilsen
KB
Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:19
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Ja, suk. Det er vel ikke ulovligt at sende en mand i byen efter 10 iPad. Forretningen har jo åbenbart fundet en udvej, da det er til 10 forskellige mennesker.


Det er jo et spørgsmål om ikke Apple kræver at de 10 mand, skel møde personlig op i butikken for at kunne købe de 2 stk. man må for Apple, og man ikke må sende 1 mand for på vejen af de 10 købe 10 iPad Question
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:31
Mvh

René
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:


Apple er sku et mærkeligt firma, kan god forså at flere og flere buycutte dette firma Confused

Når man har købt de 2 iPad man må for Apple, så må ikke i hele sin levetid købe flere iPad (dette ville så også gælde for nye model af iPad), så der kan ikke ligge mange iPad under juletræet i år Angry


Redigeret af Startrek - 28-April-2010 kl. 15:46
Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:50
Den regel bliver skam nok ændret når man kan købe iPads verden over Cool
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:58
Quote: STARTREK/

Når man har købt de 2 iPad man må for Apple, så må ikke i hele sin levetid købe flere iPad (dette ville så også gælde for nye model af iPad), så der kan ikke ligge mange iPad under juletræet i år Angry

...Quote/




Det kan man jo så rent faktisk ikke slutte ud fra artiklen, men derimod at man kan risikere at blive udelukket, hvis man slår sig op som uautoriseret forhandler. 

Redigeret af Vanderlay - 28-April-2010 kl. 15:59
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:


Apple er sku et mærkeligt firma, kan god forså at flere og flere buycutte dette firma Confused

Når man har købt de 2 iPad man må for Apple, så må ikke i hele sin levetid købe flere iPad (dette ville så også gælde for nye model af iPad), så der kan ikke ligge mange iPad under juletræet i år Angry
 
Nu havde manden jo altså købt flere end 2 iPads... han havde købt en hel del over flere gange, og de konkluderede vel at han ikke købte til sig selv.. men med vidersalg for øje... hvilket jo også var rigtigt.. så syntes ikke rigtigt man kan sammenligne ham med en privat forbruger
 
ifølge ham selv havde han allerede købt 5 stk iPad´s og ville så altså købe 2 mere.


Redigeret af rhsin - 28-April-2010 kl. 16:10
Mvh

René
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 16:26
Jeg synes det er helt fair at han ikke har lov til at købe flere. De kan jo regne ud at manden ikke har brug for 5 iPad's selv og de (Apple forhandlerne) ved jo ikke om han blot sender dem videre uden fortjeneste eller sælger dem til ågerpris på Ebay. 

At flere og flere skulle boycotte Apple, har jeg svært ved at tro når jeg tager et kig på deres aktier de sidste 3 år.
Tape Connection MKII
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 23:26
Så kom jeg hjem fra arbejde.
Må hellere kommentere på de oprindelige indlæg.

Jeg skrev en kommentar:
Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

Har fulgt diskussionen lidt. Falslev: Der er absolut ingen tvivl om, at det du er på vej ud i er ulovligt.
Jeg synes, at du skal tænke rigtigt godt over hvad du gør.

I mellemtiden, så vil jeg lukke tråden her. På recordere.dk vil vi gerne holde os på den fromme side af grænsen - og det kan man vist ikke sige om denne tråd Wink

...Ole


Og så låste jeg tråden.
Desværre gjorde min lås, at Falslev ikke kunne komme ind og slette sin e-mail adresse m.m. - Ikke så smart tænkt af migOuch

Jeg kan se, at tråden nu ligger i vores skraldespand - som kun recordere.dk-teamet kan kigge i. Så den er god nok.. I kan ikke se tråden længere..

1. Jeg slettede tråden på opfordring fra en bruger (som mig bekendt ikke har noget med apple eller SKAT at gøre) - men jeg havde selv i forvejen øje på tråden, og havde taget det bløde aftræk til at stoppe tråden på eget initiativ..

2. Det er langt fra første gang, at tråde bliver gjort "hemmelige" = smidt i skraldespanden.
Der ligger 4 tråde fra april alene. - Og 3 tråde fra i år, der har mere end 1000 visninger.
Tråde bliver slettet, hvis de er løbet så meget af sporet, at det ikke giver mening at redigere i dem.

3. Jeg har slettet et par indlæg i nærværende tråd - og ladet et par indlæg, der er på grænsen, stå.
Pas på med at kalde hinanden navne.
Jeg er sikker på, at det er kærligt ment, når man tildeler foliehatte - men det er ikke altid det er sjovt at få den tildeltWink

4. Jeg skriver for lange indlæg. Nu skal jeg nok stoppeLOL

...Ole
PS: Denne tråd bliver flyttet over i forummet "generelt"
PPS: Jeg kan ikke svare på indlæg de næste to døgn, så tavshed er ikke tegn på at jeg ignorerer.
PPPS: Jeg skriver stadig for lange indlæg.Wink

Moderator, recordere.dk
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 00:48
"Falslev" huser nu på mediamac.

hvor han bruge navnet "Fælleskøb".

http://mediamac.comon.dk/index.php/market/show/id=37114
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

"Falslev" huser nu på mediamac.

hvor han bruge navnet "Fælleskøb".

http://mediamac.comon.dk/index.php/market/show/id=37114
 
Ja, han giver ikke op!
Han sparer heller ikke på oplysningerne, kan se at han skriver sin adresse på den side, ikke helt gennemtænkt, hverken i forhold til "Apple importen" eller i det hele taget...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu