recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal jeg med atv3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal jeg med atv3

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

 

Kan du uddybe det med via AirPlay ?


Dét du kalder "mirror", er Airplay.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Har lidt problemer med hvis jeg fx hører musik på ipad og mirror det til ATV så stopper det efter ca 15 min

95% af alle Airplay relaterede problemer skyldes routeren.
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Nu har jeg endelig købt en.
Fint med netflix, netradio og mirror. Men hvad skal jeg ellers bruge den til?


Hvad du skal bruge den til.... det havde du vel overvejet inden du købte den??
Vi har 3 stk i vores hustand, og de kører dagligt!

Netflix - både dansk og US
Streame fra itunes
Vise billeder
Podcasts
Leje film fra itunes - både dansk og US


Love it.....




Som en sagde - den er fantastisk til det den kan, der er bare mange som gerne ville have den til at kunne bare "lidt" mere..... mig selv inklusive!
1) Mangler klart at den kan streame direkte fra feks NAS.
2) Mangler lidt for at støtte (Apple princip)
3) Mangler HD lyd formater




Mvh
LBA75
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af LBA75 LBA75 skrev:


Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Nu har jeg endelig købt en.
Fint med netflix, netradio og mirror. Men hvad skal jeg ellers bruge den til?



Hvad du skal bruge den til.... det havde du vel overvejet inden du købte den??[


Som skrevet lidt længere oppe, så vil jeg bare undgå at gå glip af et eller andet smart som jeg ikke selv kendte til.
Af samme grund skrevet så åbent for at alle kan byde ind med, hvad de bruger den til.
Ikke sikkert jeg har udstyr til det folk foreslår, men så kan jeg jo have det i baghovedet
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 13:45
Jeg filmer en del på ferier mm og lægger filmene på Youtube. Ligeledes fotograferer jeg en del, og fotoene ligger på Picasaweb.
AT3 er super til visning af video fra Youtube og fx. Vimeo. Det samme med fotoene.

Er dog ærgerlig over, at den ikke kan afspille videoerne og fotoene fra min NAS, da en del af videokvaliteten går tabt, når de lægges på Youtube og Vimeo.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 14:56
Holde øje med hvornår (hvis nogensinde) der kommer en Jailbreak til ATV3. Så åbner der sig yderligere muligheder. F.eks. installere XBMC hvorved den omdannes til et fuldt mediacenter - streame fra NAS, alverdens TV-stationer mv.
mvh

Henrik
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 23:55
Er døren af jer, der kan svare på, hvorfor hver anden film på netflix stopper midt i det hele. Skal typisk trække stikket ud og starte den op igen, for at se resten af filmen
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Desperate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 03:42
Jeg er blevet storforbruger af video Podcasts, YouTube og Vimeo. Ikke mindst Vimeo, hvor der er mange gode videoer.
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 08:21
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Er døren af jer, der kan svare på, hvorfor hver anden film på netflix stopper midt i det hele. Skal typisk trække stikket ud og starte den op igen, for at se resten af filmen


Du havde også problemer med Airplay, det kunne godt lyde som et problem med din router. Det kan måske også være selve atv der er noget galt med... men gætter på det er routeren.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 10:15
aerik: Hvilken router bruger du? Det kan let være den, der er problemet. Jeg har set det flere steder.

Venlig hilsen
KB
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 10:26
Kan ikke lige huske modellen her og nu, men yousees netgear modem
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Er døren af jer, der kan svare på, hvorfor hver anden film på netflix stopper midt i det hele. Skal typisk trække stikket ud og starte den op igen, for at se resten af filmen

Jeg har haft problemer med stabiliteten her i påsken, sikkert pga stor belastning hos Netflix. Normalt kører det fint. Så hvis det kun er de seneste dage, så prøv at give det lidt tid. Hvis det er over en længere periode, er jeg enig i at du skal se på routeren.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu