recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iptv Smile Content- Energi fyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiptv Smile Content- Energi fyn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bo Visgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2009
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: iptv Smile Content- Energi fyn
    Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 12:58

Hej forum

Er der nogen i forum der har  Smile Content som udbyder, hvor det bare fungerer?

Jeg har motorola 1960-9db topboks

Energi fyn har tjekket fiberen og fundet den i orden.

Mvh Bo



Redigeret af Bo Visgaard - 05-Oktober-2009 kl. 13:40
Til top
Mikael T Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-August-2008
Sted: Funder Kirkeby
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 23:21
Her fungerer det for tiden nogenlunde, men omstændeligt.
Se evt. http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?
TID=67849&PN=1
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 10:40

Vi har haft tv siden december 2006 , fra "Smile Content" gennem "Energimidt Fiberbredbånd".

Vi er godt tilfredse med kvaliteten , boksen er en Motorola 1910 .

Jeg tror at det er fiberudbyderen som måske kan være problemet , hvis der er knas med kvaliteten .

Til top
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 08:45

Jeg har Smile via Dong. Et par udfald her og der. Tlf. og net virker fint.

Deres administration er derimod en katastrofe

Til top
Troels Vastrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 09:04
Jeg har store problemer.

De besvarer ikke mine mail og vil ikke give support i tlf.

Harddiskoptageren/interface er både dårlig og utroligt langsom. Jeg er ved at vende mig til langsomt kanalvalg (det er vist standart), men at der går 5-10 (op til 30) sek mellem hver skærm inde på deres portal fatter jeg ikke. Optageren kan f.eks. ikke sættes til at optage en bestemt serie eller blot på en fast, tilbagevendende tidspunkt (f.eks. fast optage Disney-sjov). Den giver error om at disk er fuld, men der er under 4 timers optagelser, der er optaget program som den ikke vil afspille osv.

Hvis deres support ikke vender tilbage med gode løsninger, så opsiger jeg abonnement. Bindingsperioden kan ikke være noget problem, så længe de ikke leverer det produkt som de har lovet.

Nu har jeg smidt de trykte reklamer for smile ud, men lover de ikke noget i retning af "lærer dine tv-vaner at kende" eller er det FastTV?
Til top
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 09:43
Deres kundesupport Teknik/bogholderi virker ikke Jeg ventede 2 md på et svar jeg ikke kunne bruge, efter 16 dage skrev de at de ikke havde tid til at svare på sp. ang faktura. 2 kvartalsregninger med en uges mellemrum, og forfald i samme uge. Begge var forkerte, tilbudsbrev, med mit navn på, som jeg sade ja til, svaret galdt ikke mig, svarede de mig. Modtager stadig en tvpakke som jeg ikke har bestilt, og har frabedt mig for længe siden. Jeg har været med siden febuar, og har ikke modtaget en korrekt regning endnu, Så der er kaos hos dem.Varen de levere er ok. Så der er også plads til ros :-)
Til top
Bo Visgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2009
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 11:54

Har nu fået ny boks fra energi fyn, men denne gand en ny type, og det har fjernet problemet med terner og striber. Der er dog stadig problemer med ventetid på billede og lyd, ved kanalskift.

Der arbejdes stadig på løsning af div udfordringer, såsom blæser der fiser husleje af, når der er strøm på. Den skulle være med ved næste opdatering.

Mvh Bo

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu