recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny runde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy runde

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Iced Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny runde
    Sendt: 26-Juli-2004 kl. 21:22
Kommer der mon en ny runde af salget af jvc dr-mh30 til den samme gode pris, eller måske en bedre pris af pioneer dvr-720, jeg er ikke sprunget på nogen endnu fordi jeg godt kunne tænke mig at se nogen anmeldelser, pioneer kommer nok til at lægge tæt op ad dvr-5100 så den er der ikke de store problemer med, men jvc er jo længere nede i pris.
Men den har man jo ikke set noget fra endnu.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2004 kl. 07:40
Det kunne da godt være en mulighed, at lave et fællesindkøb på enten JVC DR-MH20/30 eller Pioneer DVR-720 efter, at der er kommet anmeldelser af dem
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2004 kl. 08:21
Jeg kunne helt sikkert godt være frisk på et fællesindkøb af 720'eren. Har endnu ikke fundet så meget info om 30'eren - så den er endnu ikke inde i overvejelserne. Virker som om der må være sparet noget væk på den, siden prisen er så meget lavere.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2004 kl. 09:42
Jeg tror ikke der er sparet noget på DR-MH30 - butiksprisen er i omegnen af 10.000,- !
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2004 kl. 10:04

Ja, jeg der var det mig der var lige hurtig nok - havde set på prisen på 20'eren i stedet for 30'eren.

Sidder i øvrigt og læser gladeligt på trådene i JVC DR-MH30 - erfa-emne. som er ganske gode, også med sammenligning af pioneer modellerne, hvis man som mig, endnu ikke er helt sikker på om det skal være det ene eller andet.

Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2004 kl. 12:35

HE - ja, så har jeg så brugt hele dagen på at surfe information om DR-MH30'eren - man har vel sommerferie!

Jeg trækker mine ord igen om at være med på køb af 720'eren - jeg vil meget hellere have en DR-MH30 - så regn med mig hvis det skulle blive aktuelt!



Redigeret af dkoclni
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu