recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio/ Pana køb hos KrishAV (ny palle)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio/ Pana køb hos KrishAV (ny palle)

 Besvar Besvar Side  <1 252627
Forfatter
Besked
Tjald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 13:14

Er der nogle af de nye pio-ejere, der tilfældigvis er faldet over nogle super indstillinger, som de vil dele? Det er jo en ren jungle at finde rundt i...

Er der nogen, som forventer at tage kontakt til John for at høre hans svar til nedsættelser og manglende stik? Han er måske også interesseret i, at få deltagerne i fælleskøbet til at gå fra tilfredse til glade

Til top
jan.h Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 18:34

Hej

Jeg har sendt 2 mail til ham, desværre uden svar, mangler også faktura som der skulle været komme pr. mail, måske den er med skærmen, jeg afhenter den først fredag hos Morten i Århus, så får vi se.

Mvh

Jan

jan.h
Til top
Tjald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 22:27

Min faktura lå i kassen (var klistret fast i en plastiklomme)...

Til top
Lau16 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af Tjald Tjald skrev:

Er der nogle af de nye pio-ejere, der tilfældigvis er faldet over nogle super indstillinger, som de vil dele? Det er jo en ren jungle at finde rundt i...

Er der nogen, som forventer at tage kontakt til John for at høre hans svar til nedsættelser og manglende stik? Han er måske også interesseret i, at få deltagerne i fælleskøbet til at gå fra tilfredse til glade

 

Kører med disse og det syntes jeg ikke ser helt skidt ud

 

CONTRAST 32

BRIGHTNESS +1

COLOUR -11

TINT 0

SHARPNESS -12

>

PRO ADJUST > PURE CINEMA

FILM MODE OFF

TEXT OPTIMISATION OFF

INTELIGENT MODE OFF

PICTURE DETAIL

DRE OFF

BLACK LEVEL OFF

ACL OFF

ENHANCER MODE 2

GAMMA 1

COLOUR TEMP Mid-Low

CTI OFF

COLOUR MANAGEMENT

R +3

Y +5

G +2

c 0

B 0

M -3

 

COLOUR SPACE 1

NOISE REDUCTION

> Alle på OFF

OTHERS

3DYC Mid

IP MODE 1

 

 

Til top
morten_mj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2007
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 07:37

Oprindeligt skrevet af jan.h jan.h skrev:

mangler også faktura som der skulle været komme pr. mail, måske den er med skærmen

ja, den sidder på skærmen

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Har I så kontaktet KrishAV, og hvad siger han ?

Intet svar endnu?
mvh Christian
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2008 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:



Har I så kontaktet KrishAV, og hvad siger han ?
Intet svar endnu?


Hov, jeg beklager... har brugt tiden på at lege med mit nye Pio 428 :-)

Jeg fik et svar fra John allerede 2. maj - kort fortalt: ingen kompensation for hverken manglende strømkabel eller prisnedsættelse - ej heller noget i forbindelse med hdmi kablet.

Jeg havde i min mail skrevet at vi var overraskede over der ikke var de HDMI kabler med som vi troede der ville være og gjorde opmærksom på at i hvert fald to af Pioneer skærmene var leveret uden strømkabel. Når prisen så samtidig blev sat kraftigt ned og vores ordre først blev afsendt ca. den dag prisen blev nedsat gjorde jeg opmærksom på at der var lidt utilfredshed med det.

Hans mail i sin helhed:
Oprindeligt skrevet af KrishAV KrishAV skrev:


hello flemming - thanks for all your kind input, advice and information supplied - i do fully understand and appreciate all the points mentioned, i do recognise the expectations of the members for everything to be "perfect" due to my excellent reputation and no doubt i must say that no other store i think anywhere in the eu could offer such levels of pricing, service/logistics and fast communication at all times
 
with regards to the pricing - we all know its a very fierce market dealing in electronics and at times when i need to react to sales targets and to move any excess stocks the decision is always done on a "whim" and never pre-determined or thought of in advance - the pattern of my pricing on pana / pioneer panels has not really moved much at all the past 8 weeks
 
 
aplogies for the omission in the power cords - my staff know always to pack the correct eu power cords so i do not know why they have foregotten this time - the same goes for the free hdmi cables there was some early communication with troels and myself so as matters progressed and orders were collated it was simply a slip of the mind - sorry
 
glad to know overall it was a good experience and i trust that you will fully enjoy your screen
 
with best wishes
 
 
Yours faithfully,
 
 
 
John Dogra,
Krish AudioVisual Ltd
488-490 Chiswick High Road
London
W4 5TT
T: 0208 742 2200
F: 0208 742 2111
E: sales@krishav.co.uk
W: www.krishav.co.uk


Da jeg modtog skærmen kunne jeg på kreditkortbon'en se at datoen de havde hævet pengene var nogen dage før pallen blev afsendt - hvilket vil sige at det er helt korrekt at prisen på daværende tidspunkt var den "høje" pris.
Jeg har før handlet fotoudstyr i England hvor de gjorde på samme måde  - altså indtaster kreditkortnummeret på deres "kreditkortlæser" og får en bon ud som de sendte med fakturaen. Der hævede de også beløbet et par dage før de sendte varen, så det er vist helt normal praksis i UK.. Havde jeg handlet herhjemme ville jeg sådan set også forvente at det beløb de trækker fra mit kort er det beløb som varerne kostede på bestillingstidspunktet - derfor ser jeg det ikke som noget jeg vil gå videre med

Det eneste jeg synes var negativt, var mangelfuld info om ordren på hjemmesiden - og så at der var en misforståelse mellem John og Troels. John var dog superflink til at besvare mine spørgsmål undervejs, så jeg handler gerne hos ham igen.

Venlig hilsen
Flemming

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2008 kl. 18:24
Jeg undskyldr mange gange, men det var af min overbevisning at der fulgte et gratis kabel med.

Men rigtig nok. Det er umuligt at alt går 100% fejlfrit - vi kender det også fra danske butikker
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2008 kl. 21:53

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg undskyldr mange gange, men det var af min overbevisning at der fulgte et gratis kabel med. 

Men skriver han ikke, at det er en forglemmelse at kablet ikke var med? Nå, men han tilbyder da åbenbart ikke at sende et.

Men det er da nogle fine mails han kan skrive

mvh Christian
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2008 kl. 00:26
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg undskyldr mange gange, men det var af min overbevisning at der fulgte et gratis kabel med.

Men rigtig nok. Det er umuligt at alt går 100% fejlfrit - vi kender det også fra danske butikker


Det var skam ikke ment som nogen kritik af dig - jeg synes det var lækkert der var nogen der havde gjort forarbejdet så jeg stort set bare skulle sige ja tak til at spare en lille tusse på fragten - det var bestemt ikke HDMI kablet der gjorde udslaget for mig.
Næste gang der stables fælleskøb på benene, uanset hos hvem det foregår, så kan man så forsøge at få en god handel i hus og have det på en mail eller andet så man er helt sikker på hvad aftalen med forhandleren er.  Så er der ikke så meget at diskutere efterfølgende.


Redigeret af joensson - 22-Maj-2008 kl. 00:27
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2008 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg undskyldr mange gange, men det var af min overbevisning at der fulgte et gratis kabel med. 

Men skriver han ikke, at det er en forglemmelse at kablet ikke var med? Nå, men han tilbyder da åbenbart ikke at sende et.

Men det er da nogle fine mails han kan skrive



Ja det er korrekt, han undskylder forglemmelsen - men tilbyder ikke at gøre noget ved det. Men det strømkabel der plejer at følge med koster  ikke alverden, og jeg havde et par stykker liggende i forvejen - så det var lidt ligegyldigt om han havde tilbudt det eller ej. Tror fragten ville have oversteget kablernes værdi med en faktor 4-5 stykker. Havde det været noget mere væsenligt såsom remoten eller manualen er jeg ret sikker på han fluks havde sendt det afsted.

Det siger selvfølgelig en lille smule om at man på trods af det gode ry ikke skal forvente total guldrandet service - men have et mere realistisk syn på tingene.

I forhold til de mange andre handler jeg har gennemført på nettet var der i ikke noget ved denne som virkede på nogen måde afskrækkende.


Redigeret af joensson - 22-Maj-2008 kl. 00:42
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2008 kl. 09:33

Oprindeligt skrevet af joensson joensson skrev:

 
Tror fragten ville have oversteget kablernes værdi med en faktor 4-5 stykker.

Årh, det kan vel sendes i en boblekuvert, det er vel da begrænset hvad det kan koste, eller han kunne vel kreditere jer et beløb svarende til HDMI-kablet, men det er jo billigere ikke at gøre noget

Oprindeligt skrevet af joensson joensson skrev:

 
Det siger selvfølgelig en lille smule om at man på trods af det gode ry ikke skal forvente total guldrandet service - men have et mere realistisk syn på tingene.

Ja lige præcis. Men på et tidspunkt var begejstringen over ham jo nok ved at kamme rigeligt over, og det er der jo nok ingen grund til.

Oprindeligt skrevet af joensson joensson skrev:

 

I forhold til de mange andre handler jeg har gennemført på nettet var der i ikke noget ved denne som virkede på nogen måde afskrækkende.

Næh, men træerne groer åbenbart ikke ind i himlen

mvh Christian
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 252627
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu