recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - popcorn hour a og c 200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpopcorn hour a og c 200

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Status: Offline
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2010 kl. 23:05
Så fik jeg hd lyd til min forstærker fra min c-200(håber det kommer på a-200 snart og meget gerne fra mkv filer også)
Jeg har dog store problemer med fuld hd filer både som mvk og bdmv filer på både a og c 200. De hakker og fryser stort set allesammen. streamer fra en readynas duo server. begge mine popcorn maskiner er tilsluttet til en 10/100 switch.
Er der nogen måde jeg kan optimere hastigjeden ?
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 07:53
Oprindeligt skrevet af villads og vega villads og vega skrev:

Så fik jeg hd lyd til min forstærker fra min c-200(håber det kommer på a-200 snart og meget gerne fra mkv filer også)
Jeg har dog store problemer med fuld hd filer både som mvk og bdmv filer på både a og c 200. De hakker og fryser stort set allesammen. streamer fra en readynas duo server. begge mine popcorn maskiner er tilsluttet til en 10/100 switch.
Er der nogen måde jeg kan optimere hastigjeden ?


Hvilket netværksshare kører du med..?? Havde selv samme problem med SMB, men efter jeg fik sat gang i et NFS share kører det bare...
Til top
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Status: Offline
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 09:28

det skal lige siges at jeg er ikke helt skarp i netværksshares men der står samba i menuen.

jeg har prøvet at vælge nfs men bemærkede ikke den store forskel.
det er vel muligt at streame fuld hd 1080p fra en nas server uden problemer eller ?
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:24
Hvilken NAS har du...?? Du burde kunne vælge at dele via NFS i din NAS. Dvs du skal først oprette et NFS-share på din NAS og derefter skal du finde denne med din PCH. Så skulle du gerne kunne køre full-HD uden problemer med mindre din NAS er en eller anden "bambus model".. Wink

Hov, så lige du har en ready-nas.. Kender den ikke men den burde vel nok kunne klare det..


Redigeret af Dylmer - 12-April-2010 kl. 19:25
Til top
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Status: Offline
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:34
det er en readynas duo
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu