recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roku
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Roku

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Neobi/q Neobi/q skrev:


Nej problemet er ligger også i at du i danmark ikke har Netflix i roku-store på trods af DNS ændring. Så du kan sagtens have plex og roku-store du mangler bare alle de store film tjenester i roku-store


Jamen det har jeg aldrig manglet. Netflix og den slags er der også fra starten; eller det var det da, da jeg købte min Roku 2 HD.

Jeg forstår ikke hvor problemet ligger. Det kan være, at de har ændret nogle procedurer ved registrering på deres hjemmeside, siden jeg registrerede mig i sommeren 2011.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 08:25
Hej Igen
 
Nu har jeg været marked igennem vedrørende media streamere.
Det blev den her løsning.
Har købt en ps3. Den erstatter min bd afspiller. Den er blevet sat op på us konto og unblock.
Jeg har beholdt min boxee til at være nas adgang.
Grunden til jeg ikke har unblock på boxee er at jeg bare har alt for dårligere erfaringer med det. Den bliver simpelhen alt for ustabil.
 
Det virker stabilt og ikke flere kasser = Fruen er tilfreds
Til top
Razk10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2008
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razk10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 12:10
Jeg har også fint adgang til roku store samt netflix, hulu og vudu. Da jeg oprettede min Roku konto aktiverede jeg en VPN trial på den PC jeg brugte, så den blev registret til en amerikansk IP. jeg er så bagefter skiftet til en DNS service. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 12:16
De må have ændret det så den kigger på hvor man er, når man registrerer sig hos Roku. Jeg havde kun Unblock Us-adresserne i min router, da jeg lavede min Roku-konto, for snart to år siden.
Til top
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2010
Status: Offline
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 20:49
Utroligt man bare ikke kan få en boks der kan det hele !!

Apple TV2 er tæt på med FireCores ATV flash, men er ved at være træt af "kun" og se 720' film på mit 55 ES8005 :(

 - Jamen du kan da bare hente Plex direkte til dit tv ? -

Jo vist, men når man først én gang har prøvet en jailbreaket ATV,og set hvordan menu'er osv. kan kom til at køre, så vil man / jeg ikke nøjes med det relative simple og kedelige Plex..

Tvix boksene var engang rimelig populær, nogen der bruger dem endnu ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu