recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom ipad'n på markedet, og hvad så nu..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom ipad'n på markedet, og hvad så nu..

 Besvar Besvar Side  <1 262728
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 12:02
jeg har lige jailbreaket min iphone udelukkende for at kunne benytte denne til at være wifi for min iPad

Det var næsten som i Fakta - det tog bare 5 minutter, uden problemer, intet nørderi man først skulle sætte sig ind i. 

så nu har jeg internet til min ipad, når jeg er på farten....let og smertefrit. 

Programmet der kan omdanne din iphone til "hotspot" hedder Mywi og koster ca 10 usd


Til top
Sionic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2009
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

jeg har lige jailbreaket min iphone udelukkende for at kunne benytte denne til at være wifi for min iPad

Det var næsten som i Fakta - det tog bare 5 minutter, uden problemer, intet nørderi man først skulle sætte sig ind i. 

så nu har jeg internet til min ipad, når jeg er på farten....let og smertefrit. 

Programmet der kan omdanne din iphone til "hotspot" hedder Mywi og koster ca 10 usd



Interessant løsning... Ku' forstille mig at den æder iPhone batteriet ret hurtigt eller hva'? Smile
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Sionic Sionic skrev:


Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

jeg har lige jailbreaket min iphone udelukkende for at kunne benytte denne til at være wifi for min iPad
Det var næsten som i Fakta - det tog bare 5 minutter, uden problemer, intet nørderi man først skulle sætte sig ind i. 
så nu har jeg internet til min ipad, når jeg er på farten....let og smertefrit. 
Programmet der kan omdanne din iphone til "hotspot" hedder Mywi og koster ca 10 usd

<span ="Apple-style-span" style="font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal; border-collapse: collapse; white-space: pre-wrap; -webkit-border-horizontal-spacing: 2px; -webkit-border-vertical-spacing: 2px; ">Interessant løsning... Ku' forstille mig at den æder iPhone batteriet ret hurtigt eller hva'? Smile</span>


Js man bliver nødt til at have ekstra batteriet med hvis man skal bruge det meget, og man ikke er i nærheden af strøm
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 20:11
der er tasker til ipad her http://www.slappa.com/catalog/ipad-storage;jsessionid=0a0103561f432a09d7a32f86438eb4599d64ad3a6de8.e3eScheOc38Te34Pa38Ta38Lb3j0
de lavede også tasker til bærbare og vandt the gadget shows test for bedste taske til en bærbar med denne http://www.slappa.com/hardbody-laptop-case
Mvh

René
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

Oprindeligt skrevet af Sionic Sionic skrev:


Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

jeg har lige jailbreaket min iphone udelukkende for at kunne benytte denne til at være wifi for min iPad
Det var næsten som i Fakta - det tog bare 5 minutter, uden problemer, intet nørderi man først skulle sætte sig ind i. 
så nu har jeg internet til min ipad, når jeg er på farten....let og smertefrit. 
Programmet der kan omdanne din iphone til "hotspot" hedder Mywi og koster ca 10 usd

<span ="Apple-style-span" style="font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal; border-collapse: collapse; white-space: pre-wrap; -webkit-border-horizontal-spacing: 2px; -webkit-border-vertical-spacing: 2px; ">Interessant løsning... Ku' forstille mig at den æder iPhone batteriet ret hurtigt eller hva'? Smile</span>


Js man bliver nødt til at have ekstra batteriet med hvis man skal bruge det meget, og man ikke er i nærheden af strøm

Husk at man kan ikke udskifte batteriet i en iPhone 3G/GS, så her skal man havde en løs batteriet der sætte i bunde af den, og så fylde den en del mere.
Til top
Sionic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2009
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 22:59
Har lige bestilt denne her. Video her... Burde holde til hele Roskilde Festivalen og mudder... Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 262728
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu