recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med en del programmer på Start Forfra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med en del programmer på Start Forfra

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Sørgelidt, elskede at spole tilbage i fodboldkampene når jeg ej fik set mål.
Hvorfor er tvstationerne så lamme at de ikke tillader denne lille service?


Generelt holdes rettigheder helt ind til kroppen - det er sørgeligt, og giver amputerede tjenester.

Det skal jeg være den første til at beklage...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
mhårhus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhårhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.

Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5

Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.


Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5



Lad lige være med at blande æbler og bananer!

Det du linker til, er nyheden om at sende flere kanaler på WebTV, det har intet med hvilke programmer/kanaler der kan StartesForfra at gøre!


Citér
Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.


Hvor står det med StartForfra på alle kanaler og alle programmer?

Det er muligt at det argument jeg ellers fremfører er dårligt - men det er det arguments om faktisk passer med virkeligheden, så det kan jeg hverken gøre fra eller til
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
dyff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dyff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 14:26
Hej Zulfo
 
Det kan godt være det andet link ikke er korrekt. Men Stofa har så sent som 20. marts 2014 på ANTHG's generalforsamling sagt at Stofa er eneste leverandør i DK som har StartForfra på alle kanaler og alle udsendelser "Stofa har de bedste produkter – ikke de billigste – men de bedste".
 
Nu vil jeg ikke "udlevere" din kollega men kan sagtens komme med mere information hvis du ønsker det.
 
Mvh
Martin
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af dyff dyff skrev:



Hej Zulfo
 
Det kan godt være det andet link ikke er korrekt. Men Stofa har så sent som 20. marts 2014 på ANTHG's generalforsamling sagt at Stofa er eneste leverandør i DK som har StartForfra på alle kanaler og alle udsendelser "Stofa har de bedste produkter – ikke de billigste – men de bedste".
 
Nu vil jeg ikke "udlevere" din kollega men kan sagtens komme med mere information hvis du ønsker det.
 
Mvh
Martin


Jatak!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
mhårhus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhårhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.


Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5



Lad lige være med at blande æbler og bananer!

Det du linker til, er nyheden om at sende flere kanaler på WebTV, det har intet med hvilke programmer/kanaler der kan StartesForfra at gøre!

Jeg ved godt at artiklen omhandlede at alle kanaler nu er på web tv, men det indsatte billede i artiklen, som tydeligvis er fra Stofas præsentation har overskriften:
Rettigheder til det hele
Her er der ikke taget forbehold for noget, og her er start forfra også nævnt.

I orienteringen fra Aarhus antenneforening om nyhederne i 2014 stod der;
  • StartForfra og StartForfra+, pause/spole og WebTv og WebTvToGo findes nu på alle kanaler i tv-pakkerne, også på alle Viasat-kanaler. 
Altså igen ingen forbehold.

Citér
Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.


Hvor står det med StartForfra på alle kanaler og alle programmer?

Det er muligt at det argument jeg ellers fremfører er dårligt - men det er det arguments om faktisk passer med virkeligheden, så det kan jeg hverken gøre fra eller til
Til top
dyff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dyff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 14:53
PM er sendt
Til top
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viby Sjælland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.


Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5



Lad lige være med at blande æbler og bananer!

Det du linker til, er nyheden om at sende flere kanaler på WebTV, det har intet med hvilke programmer/kanaler der kan StartesForfra at gøre!

Jeg ved godt at artiklen omhandlede at alle kanaler nu er på web tv, men det indsatte billede i artiklen, som tydeligvis er fra Stofas præsentation har overskriften:
Rettigheder til det hele
Her er der ikke taget forbehold for noget, og her er start forfra også nævnt.

I orienteringen fra Aarhus antenneforening om nyhederne i 2014 stod der;
<ul style="margin: 0px 0px 1.5em; font-family: Georgia, serif; font-size: 14px; line-height: 18.304000854492188px;">
  • <span style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: inherit; font-size: inherit; font-style: inherit; font-variant: inherit; font-weight: inherit; line-height: 1.3em; vertical-align: line; outline: none; -webkit-appearance: none; border-top-left-radius: 0px; border-top-right-radius: 0px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px;">StartForfra og StartForfra+, pause/spole og WebTv og WebTvToGo findes nu på alle kanaler i tv-pakkerne, også på alle Viasat-kanaler. </span>
  • Altså igen ingen forbehold.

    Citér
    Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.


    Hvor står det med StartForfra på alle kanaler og alle programmer?

    Det er muligt at det argument jeg ellers fremfører er dårligt - men det er det arguments om faktisk passer med virkeligheden, så det kan jeg hverken gøre fra eller til



    på Stofas hjemmeside fremgår det:

    https://stofa.dk/gaa-op-til-48-timer-tilbage-med-stofa-smarttv

    - udvalgte kanaler
    - start forfra på de fleste programmer

    så der er nok nogen der bare har ovesolgt produktet fordi det var nemmest
    Til top
    mhårhus Se dropdown menu
    Bruger
    Bruger


    Oprettet: 07-April-2006
    Status: Offline
    Point: 77
    Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhårhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2014 kl. 08:23
    Jeg undrer mig nu stadig overforklaringen med, at vi indtil nu har fået mere end det var meningen. Betyder det at Stofa har overtrådt reglerne i flere år?
    Jeg kan huske at film og andet udenlandsk indhold ikke var med i starten, men det er ved at være mange år siden, og der må da være en grund til at de kom med på et tidspunkt.

    Er der iøvrigt nogle der ved hvordan det fungerer hos de andre udbydere, kan man heller ikke der starte film forfra. 
    Til top
    zulfo Se dropdown menu
    Moderator gruppe
    Moderator gruppe
    Avatar
    Branchemedlem

    Oprettet: 05-April-2006
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 3699
    Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2014 kl. 08:57
    Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:

    Jeg undrer mig nu stadig overforklaringen med, at vi indtil nu har fået mere end det var meningen. Betyder det at Stofa har overtrådt reglerne i flere år?

    Bøjet reglerne, måske?

    Citér
    Jeg kan huske at film og andet udenlandsk indhold ikke var med i starten, men det er ved at være mange år siden, og der må da være en grund til at de kom med på et tidspunkt.

    Er der iøvrigt nogle der ved hvordan det fungerer hos de andre udbydere, kan man heller ikke der starte film forfra. 

    Hos nogle kan man, men i så tilfælde er det enten fordi de har en bedre aftale, eller fordi de også "bøjer regler".
    Lars B

    DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
    Til top
    Gun Se dropdown menu
    Bruger
    Bruger


    Oprettet: 30-Marts-2010
    Sted: Aalborg
    Status: Offline
    Point: 133
    Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2014 kl. 11:20
    Gælder det BÅDE Start Forfra og Start Forfra+?
    Til top
    zulfo Se dropdown menu
    Moderator gruppe
    Moderator gruppe
    Avatar
    Branchemedlem

    Oprettet: 05-April-2006
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 3699
    Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2014 kl. 11:24
    Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

    Gælder det BÅDE Start Forfra og Start Forfra+?



    Ja, det gør det.
    Lars B

    DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
    Til top
     
     Besvar Besvar Side  <1234>
     
    Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu