|
1080p Vs. 1080i?? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Blu-ray understøtter heller ikke 1080p50. |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
||
Skulle den slags ikke helst være 100% fastlagt, når nu formatet ér en realitet? ![]() |
|||
![]() |
|||
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
||
Det er rigtigt, men man kunne køre 720p50. Personligt kan jeg godt leve med den lidt lavere opløsning til gengæld for flere billeder i sekundet, og jeg vil tro de fleste sidder på tilpas afstand af TVet til at de alligevel ikke kan se forskel på 720p og 1080p. |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
||
BD Alliance har mig bekendt ikke frigivet alle de tekniske detaljer, så lige nu kender kun de involverede parter det endelige svar. Men alt hvad jeg har set, tyder på, at 48fps ikke understøttes ![]() 50 og 60fps understøttes dog. 3D 4K understøttes ikke. Det er et hemmeligt dokument, men hvis I ikke fortæller det til nogen, så er specs her
![]() |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
||
Det understøtter formatet altså heller ikke. |
|||
![]() |
|||
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
||
https://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray#Video "1280×720 50p" Redigeret af HenrikStevn - 05-April-2016 kl. 16:37 |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Ja ja, og så kan du få den i 1080p også, siden de remasterede den i 2012. |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Har jeg påstået andet? Som jeg skrev tidligere er jeg hoppet ud af denne tråd, da der gik teori rundhyl i den. Redigeret af Mufti - 06-April-2016 kl. 06:26 |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Som du skriver, så forstås det nemt som om at 1080i er det eneste format den fåes i. Dette er bare en kommentar om, at andre muligheder forelægger. Så det kan også være at folks film look og serie look vs i & p kan stumme lidt af.
Redigeret af Notfast - 07-April-2016 kl. 09:44 |
|||
.....
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |