recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 Subwoofere - Hvordan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 Subwoofere - Hvordan

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
jacobkmadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-April-2013
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobkmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 14:16
hej :-)
rigtig fed opsætning, men ville gerne lige spørger hvor du har købt din hylde som hænger på væggen under dit tv :-)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 21:02
Det er et vogels hylde beslag til en vogels av vægophæng..

Kan ikke helt huske deres navne, men evt Google det.. Jeg købte det for 350 på dba:-)..

Kan da lige opdatere samme tråd samtidigt..

Jeg var heldig at finde en b&w asw610 lidt brugt jeg kunne teste af i min stue og ja den sparkede de 2 h/k Subs direkte id af stuen:-)..
- ej det skal siges jeg faktisk blev godt tilfreds med de 2, men den b&w spiller tildels dybere og den følger hele volumeneegisteret for mig. Den blir aldrig for meget - kontrol, kontrol og kontrol:-)..
Til top
jacobkmadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-April-2013
Sted: Ringsted
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobkmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 17:33
Tak for det hurtige svar :-)
Har fundet den på nettet og overvejer at købe den.

Men hvor god plads er der til at gemme kabler, og hvor mange kilo tror du den kan bære? :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 19:23
Jeg mener den står opgivet til 10-11 kilo..

Hmmm jeg vil sige at dybden er der ok plads, det er mere det at få det skjult så ikke man ser der dem forfra..
Men der kan skubbes en hel del kabler ind i søjlen.

Jeg har på min receiver tilsluttet.
5 højtalere
1 hdmi til tv
1 hdmi til Apple tv
1 sub i pre out
1 analog antenne kabel til radio
1 trigger kabel til sub

Og min receiver er 10 cm høj
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 00:49
Da jeg netop har fået tilbudt en billig b&w subwoofer som nr 2 sub, google jeg lige emnet.
Og sjovt nok dukker mit første emne herinde op:-)

Pony65 have ideer om omrokering i min stue. I foråret endte det så præcis som han paintshoppede det:-)

Tv på anden væg og sofa bord halveret i størrelsen:-).. Der har allerede været et par opsætninger i stuen, men har igen fundet ro ved zensor serien:-)..
- eller 2 subwoofer tanken rumsterer lige nu dog:-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu