recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 x Apple TV på samme TV + Plex?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 x Apple TV på samme TV + Plex?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dannor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-November-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dannor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 x Apple TV på samme TV + Plex?
    Sendt: 15-November-2015 kl. 14:24
Hej folkens

Jeg vil prøve at gøre det så kort som muligt og undskyld, hvis det er lidt "dumme" spørgsmål. Er ret ny når det kommer til Apple TV, streaming mv.

Kan man tilsluttet et Apple TV 4 hvor DNS er ændret, så jeg kan se Amerikansk Netflix mm.
Og et Apple TV (sidste gen) hvor DNS ikke er ændret, så min datter kan se dansk Netflix på Samme TV?

Efter at have købt Apple TV 4, så har jeg læst lidt om Plex. Jeg ligger inde med en stor mængde DVD'er til både min datter og mig selv. Forstår jeg det korrekt, at jeg kan købe en NAS, lægge alle vores film derover og tilslutte den både hendes Apple TV og mit? (på trods af det vil være 2 forskellige generationer og to forskellige sprog). Hendes film skal jo gerne forblive med dansk tale osv.

Med venlig hilsen Daniel
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 17:09
brug EN og stream den amerikanske fra en enhed hvor du har ændret dns. er da det nemmeste ;)
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 17:18
Du kan bare sætte dem i  2 forskellige HDMI porte. Hvis du bruger unblock så har de en smart netflix region skifter på hjemmesiden. Så kan du bruge en enhed til alle regioner
Til top
Dannor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-November-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dannor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 17:31
Tak for begge svar.

Jeg har allerede leget med at streame fra en anden enhed, via airplay osv. Virker bare bøvlet og desuden så kunne jeg faktisk godt tænke mig sidste gen Apple TV, da min datter synes den nye swipe-betjening er svær at bruge og den "gamle" har knapper i stedet. Plus at vi så har hver vores. Jeg har allerede unlocator og er ganske tilfreds med denne løsning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu