|
20 m USB-C til USB-C kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Neato ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 4 timer 34 minutter siden kl. 11:59 |
Hejsa.
Jeg har en docking station hvor 1 monitor er forbundet med et displayport, 1 kamera er forbundet med USB-A og samt 1 LAN stik er forbundet. Et alm. 2 m usb-c til usb-c, som er forbundet til en laptop fungere helt fint. Kameraet, monitoren, LAN bliver fundet og laptopen bliver ladet samtidig. Jeg er på jagt efter en løsning hvor et 20m ucb-c til usb-c kabel skal benyttes. Jeg har forsøgt mig med en 20 m kabel som har virket fint for et stykke tid, men som ikke virker mere. Sikkert et ret dårligt kvalitet. Så jeg håber nogen her kunne hjælpe mig med en løsning som kunne hjælpe mig med at komme i mål med opsætningen. Jeg tænker, at pga. de 20 m, så bliver signalet nødt til at blive forstærket. Jeg har tænkt på 2 løsninger. 1. Et 20 m usb-c til usb-c kabel eller 2. en løsning hvor der benyttes 2 konvertere fra usb-c til RJ45, hvor CAT6 LAN kabel kunne benyttes imellem dem. Jeg har selvfølgelig googlet mig til en løsning, men jeg synes ikke lige at jeg kunne finde noget brugebart, men er det muligt at kunne finde den slags? Mvh
|
|
Venligst
Neato |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes optiske løsninger til data
men ikke med oplade mulighed på et 20 meter kabel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |