|
24" tv ikke smart tv |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
asser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-December-2019 Sted: Odense Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2021 kl. 17:34 |
har et 24" tv phillips ( ikke et smart tv )som vi bruger på campingpladsen og se tv ved hjælp af antenne på taget virker ok.
Mit spørgsmål er at vi vil gerne strime fjernsyn fra iphone og få vores programmer hjemmefra med , så skal det være et smart tv med wifi indbygget der er wifi på pladsen for at det kan lade sig gøre via et appel tv box. for jeg kan ikke få det til at virke på det tv som vi har nu , eller er jeg nød til at købe et smart tv. håber der er mening i det jeg skriver. vh. Per
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Google TV, problem løst.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
asser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-December-2019 Sted: Odense Status: Offline Point: 18 |
Android. Jeg har jo iPhone , men cromcarst vil ikke gå på deres wifi det vil appel tv bogen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så må der flere penge op af muldvarpen og købe æblemandens eget produkt. Selvfølgelig kan Google TV gå på Wi-Fi
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jo men kræver det et smart tv som har wifi indbygget. Det jeg har er ikke smart tv det er det jeg vil vide
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
Google tv kan godt. Men nej hvis WiFi på pladsen er sat op som jeg tror. Skal man validerer sig, det kan de gamle Chromecast ikke nej. Men nu er den nye Google tv med Android tv og den kan godt
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
ok. Hvis jeg vælger at købe et smart tv og jeg har appel tv er så mit problem så løst. Håbe på din
udlejlighed. Tak
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
|
foreløbig tak
|
|
![]() |
|
nå men jeg har stadig det spørgsmål hvis jeg nu alligevel køber et smart tv så kan jeg vel godt strime fra min mobil. Kan det så ikke virke på den måde. Og ikke investere i google Android tv.
Ok er nok lidt påståelig men skal havde ind med sker
![]() |
|
![]() |
|
Der kan streames til et TV hvis det har den funktion, det har de nødvensigvis ikke. Det er meget mere smart at købe en extern enhed, da de har mange flere Apps og kan bruges længere end et "Smart" TV. Smart TV i den ønskede størrelse er der heller ikke mange af.
|
|
|
|
![]() |
|
jeg har bestilt et phillips 24”pfs6805/12 smart tv kan det da ikke bruges. ??gider du se på det. Tak.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |