recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 25P på Canon HF100?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket25P på Canon HF100?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 467
Direkte link til dette indlæg Emne: 25P på Canon HF100?
    Sendt: 26-Juni-2008 kl. 17:24
Hej,

Jeg har købt sådan et Canon HF100, så at være lidt "fremtidssikret" når der kommer en lille til verden snart. Desværre er det jo lidt tungt at arbejde med og jeg kan ikke rigtig få noget til at virke med de mst-filer, men det kommer jo nok. BluRay afspiller og BluRay brænder må også komme senere

Det jeg egentlig vil spørge om er, om andre bruger 25P indstillingen, og hvad fordelen skulle være? Jeg har jo kun en oldsag af et 50" NEC MP2 og kører via Component på kameraet, det står knivskarpt, men i 25P hakker billedet meget synes jeg. Kan det svare sig at optage i denne mode med henblik på nyere TV engang?

Cinema-mode synes jeg til gengæld laver vildt flotte billeder, især udendørs, så den kan jeg godt forstille mig at bruge hele tiden.

Hvad siger I til det?

Redigeret af Thomas_H - 26-Juni-2008 kl. 22:10
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 23:20

Hejsa, jeg anvender da  25Pcinemode metoden på mit canon hv20 og hv 30  uden problemer.

Årsagen til dit hakkeri må vel være dit tv og component.

Ved at anvende 25Pcinemode vil det biograflignende udseende blive forstærket. Det er i følge min manuel/brugsanvisning. mon det ikke gælder for dit også

Bims

Til top
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 467
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 06:24
Oprindeligt skrevet af bims bims skrev:

Hejsa, jeg anvender da  25Pcinemode metoden på mit canon hv20 og hv 30  uden problemer.

Årsagen til dit hakkeri må vel være dit tv og component.

Ved at anvende 25Pcinemode vil det biograflignende udseende blive forstærket. Det er i følge min manuel/brugsanvisning. mon det ikke gælder for dit også

Bims

Ok, men jeg tænker bare at alle snakker om 24P, og det har NTSC-udgaven også (sammen med 30P) , så kan 25P afspilles i en almindelig BluRay afspiller?

--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu