|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Forfatter | ||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Måske det er pga af tiden ![]() ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Elendig undskyldning. Da Zulu sendte NFL var kvaliteten noget højere, det er Viasats voldkomprimering der er synderen, men ok Viasat har jo også altid stået for kvantitet over kvalitet, både på tekniken og program kvalitet ![]() |
||
|
||
![]() |
||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
Ja kvaliteten er ikke god. Jeg ser også kampen på en crt med Selector box, og der ser det også mindre godt ud, især når de 3 kommentatorer står udenfor stadionet i dagslyset og snakker
|
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
lad så se et live signal før vi for alvor skifter til ARD. tror det bliver en smule bedre Live
|
||
![]() |
||
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
|
Da vil jeg nok til forsvar sige at de står i Florida (subtropisk område, hvor lyset spiller meget ind). Jeg håber virkeligt at kampens live-billede lever op til begrundelsen for 16:9.
Men i det mindste ved vi nu at Viasat _har_ 16:9 sendeudstyr, så det er ikke begrundelsen for at holde sig tilbage med det. Ah, ARD viser det fra 00:10, imens 3+ virkeligt får fyret nogle reklamer af for tiden ![]() Redigeret af broeman - 01-Februar-2009 kl. 23:42 |
||
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
||
![]() |
||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
Når først den fede kamp går igang, så er billedkvaliteten mindre vigtig. Det er jo ikke billedet der skal nydes (primært), men kampen. Lad os så komme igang |
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Siger en der har brugt en formue på at få god billedkvalitet ![]() |
||
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Imponerende af TV3+... De har rent faktisk nogle folk
ansat som ved hvad 16:9 er for noget ![]() Må hellere sætte kampen til at optage så man lige kan få set hvordan kvaliteten er (SuperBowl i sig selv interesserer mig minus :P). Lige nu ser det dog ikke for godt ud, men det skyldes som nævnt jo nok bare komprimeringen - den er TV3 som altid rigtigt gode til... |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
|
Det ser nu meget godt ud nu, det tyder mere på at det er deres egne kameraer (som i kommentatorboksen) som er elendige
![]() |
||
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
||
![]() |
||
![]() |
|
WHAT???, kvaliteten er squ da lige til at lukke op og puste grise i. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Well, i forhold til at jeg er vant til HD, naturligvis, men jeg synes det ser fint nok ud på mit mellemklasse-tv
![]() Men jeg vil lige vente og sammenligne med ARD. |
||
Samsung LE40M86BDX
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |