|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Befro A/S kender til problemet, og de vil sørge for at motherboardet bliver skiftet, hvis jeg sender det ind til dem, hvilket jeg selvfølgelig har tænkt mig. Nu mangler jeg så bare lige at finde ud af, hvordan jeg får pakket så stort et fjernsyn ned i sikker tilstand. |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Jeg vil mene, at det er Befro A/S og ikke dig, som skal sørge for at få skærmen sendt til reparation.
Redigeret af SJ - 26-Oktober-2006 kl. 18:52 |
||
![]() |
||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Jo jo men Befro skal jo lige have skærmen først... De ligger i Århus, hvilket er 240 km. herfra, og jeg tvivler på de har lyst til at komme efter den :P
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er ikke dit problem. Befro A/S skal sørge for, at skærmen bliver afhentet hjemme hos dig.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ved du at reglerne er sådan, for det ville klart være en fordel for mig. Står det i købeloven? Redigeret af Hanga - 26-Oktober-2006 kl. 20:38 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Befro mener ikke de er forpligtet til at hente mit TV, og at det er mit problem at få det sendt i forsvarlig indpakning.
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Hvis det er muligt for dig at sende den med posten er det selvfølgelig OK, men i praksis kræver det jo nærmest, at du har gemt original-emballagen, og du kan transportere den sikkert ned til posthuset, evt. få pakkeposten til at hente den hos dig. Det er jo Befro, der skal betale porto'en, hvad siger de egentlig til det?? |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Jeg mener helt bestemt at Tv på 32" og der over falder ind under katagorien "stor og uhåndterlig". Hvis du vil vide det med sikkerhed så prøv at ringe til forbrugerrådet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er i hvert fald svært at finde en kasse der passer. Har været rundt til alle byens elekronikforretninger, og en del varehuse, men de kunne ikke hjælpe. Jeg tror også jeg vil forsøge at få fat i forbrugerrådet. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Ifølge købeloven er alt dette Befro's problem. En berettiget reklamation skal ske uden udgifter for dig, og du forventes ikke at gemme emballagen (jeg vil anbefale at man gør det, men det er ikke noget lovkrav, heller ikke ved internethandel). Om Befro vil komme og hente det, eller om de vil sende dig en kasse med passende dimensioner, må de selv finde ud af. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej, igen ville det være rart at kunne henvise til et bestemt sted i købeloven, i stedet for blot at fortælle dem at købeloven er sådan. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan indtil videre konkludere, at man ikke skal handle hos Befro A/S!
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |