recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D effekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D effekt

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 22:24
Næ sikkert ikke, men det giver det han efterspørger.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 22:34
Det tror jeg så ikke...
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 23:29
Der har Kampus ret.

Jeg mener at have set her på siden at der var kommet en "box" der lavede noget a la 3D med tilhørende briller.

I selve tråden var der også sjove links til "alternative" videoer som f.eks en der havde nogle "tingster" til at sætte ved tindingerne så øjnene blinkede helt vildt Big smile

Det var her på Recordere men jeg kan slet ikke finde tråden, men det er ikke en "box" der handles herhjemme
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Bastianboxer Bastianboxer skrev:

Fordi den jeg har er en 3 rør CRT og som giver et ret godt billed (efter mine øjnes overbevisning) og som kostede det samme som en ny bil af de større, dengang

Der findes kits der kan opgradere et hvilket som helst display til "3D". Der er to issues i det, for det første vil det foregå ved en ret lav framerate, og derfor give meget flicker. Principielt kan du dog hvis din projektor understøtter det køre en lav opløsning ved f.eks. 96 eller 120 Hz fra en PC (afhængigt af materialet), det kan du jo se på. Men du vil stadig løbe ind i problem nummer to, nemlig at aktive briller (som er dét du skal bruge) koster en hel del lys, og det vil jeg gætte på at du ikke har så meget at give af. Så du vil få et temmeligt mørkt 3D billede.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 09:54
HD Fury laver nogle ting som sikkert giver dig muligheden for det du ønsker på dit udstyr:

Det er ihvertfald bedste bud fra min side af: http://www.hdfury.com/

Kig på 3Dfury boksen, så kommer tingene ud af skærmen på din game projektor:

Redigeret af Cyberguyen - 10-September-2013 kl. 10:00
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Fordi den jeg har er en 3 rør CRT og som giver et ret godt billed (efter mine øjnes overbevisning) og som kostede det samme som en ny bil af de større, dengang

Der findes kits der kan opgradere et hvilket som helst display til "3D". Der er to issues i det, for det første vil det foregå ved en ret lav framerate, og derfor give meget flicker. Principielt kan du dog hvis din projektor understøtter det køre en lav opløsning ved f.eks. 96 eller 120 Hz fra en PC (afhængigt af materialet), det kan du jo se på. Men du vil stadig løbe ind i problem nummer to, nemlig at aktive briller (som er dét du skal bruge) koster en hel del lys, og det vil jeg gætte på at du ikke har så meget at give af. Så du vil få et temmeligt mørkt 3D billede.

Meget af det du skriver her (framerate osv) lyder som det der blev snakket om i den tråd jeg ikke kan finde. ;-)

Ved du hvad det kit hedder eller har du et link til det ?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

HD Fury laver nogle ting som sikkert giver dig muligheden for det du ønsker på dit udstyr:

Det er ihvertfald bedste bud fra min side af: http://www.hdfury.com/

Kig på 3Dfury boksen, så kommer tingene ud af skærmen på din game projektor:

Ja det er nok der man skal hen, men efter hvad jeg kan komme frem til, så snakker vi 4-5000,- inden man er færdig.
Og så vigtig er 3D heller ikk LOLLOLLOL

Det var for at finde noget "billigt" og prøve at lege lidt med det.

Hører både for og imod mht 3D, så jeg ved ikke helt endnu 
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 12:37

Læs Otto's svar igen.. det kan ikke betale sig for dig.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Læs Otto's svar igen.. det kan ikke betale sig for dig.

Steve jones, har du noget ordentlig at bidrage med, ellers bliv væk.

Jeg har læst det og hvis jeg har lyst til at prøve det - hvad jeg har - så mangler jeg bare et link til det Otto snakker om.

Kan du hjælpe med det er det fint, skal du bare kommentere unødvendigt, så skriv i en anden tråd Wink

Redigeret af Bastianboxer - 10-September-2013 kl. 12:40
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 13:48

Jeg har læst det og hvis jeg har lyst til at prøve det - hvad jeg har - så mangler jeg bare et link til det Otto snakker om.

Det jeg snakker om ligger i det prisleje du siger du ikke er interesseret i. Case closed.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 14:15
Fint

Dvs at jeg selv skal lede efter hvad det hedder for evt at se om der findes noget brugt

Der er dælme flot hjælp her på Recordere med ultrakorte svar Dead

Som Otto så flot skriver:

CASE CLOSED

Redigeret af Bastianboxer - 10-September-2013 kl. 14:19
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 14:36
Jeg synes ikke ligefrem du lægger op til at jeg skal bruge tid på at give dig et langt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu