|
3D effekt |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 17
Super bruger Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det styrer du helt selv. Gør du det samme i forretningen ? Nu kan jeg ikke tro det er SÅ tidskrævende eller besværligt lige at skrive hvad det kit hedder ?
Redigeret af Bastianboxer - 10-September-2013 kl. 14:56 |
||
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser selvfølgelig kort ud med ordene case closed, men jeg går ud fra de der har prøvet opdager det ikke er muligt eller prisen så høj at dette lukker for mulighederne. Jeg tror ikke det er muligt som tingene er idag, og blandt andet derfor anvendes ordene Case Closed. |
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
Bruger udmeldt 17
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes bare man måske lige kunne nævne hvad navnet/mærket var på det kit der blev beskrevet som for dyr, inden man skriver Case Closed.
Det andet lyder mere som, jeg ved det men jeg vil ikke sige det Tænk hvis andre læser med og gerne vil ofre de penge og vide hvad det kit hedder Når alt kommer til alt så er det vel også mig der bestemmer hvornår The Case is Closed Men Otto er så bare ikke en af dem man skal forvente hjælp fra. Håber da bare han er anderledes i sin forretning, end her
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke hvad kittet hedder, jeg kan ikke huske det. Jeg har bare set det demonstreret engang - måske var det HDFury, hvis du havde været lidt mere taknemmelig gad jeg godt google mig frem til hvad det var. Men helt ærligt, så gav jeg dig et seriøst svar første gang. Beklager meget at det ikke var uddybende nok for dig. Du skal nok få pengene tilbage.
Og nej jeg svarer ikke sådan i butikken, er det her butikken? |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan få masser af hjælp, når der er fornuft i det. Er der ikke det får man det også at vide, du kaster gode penge efter dårlige, det er selvfølgelig din sag, men humlen er, der er ikke fornuft i det.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Bruger udmeldt 17
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det er ikke en butik og tak for at du indrømmer at du er anderledes når du er bag et tastetur. Jeg er den samme uanset om jeg er bag et tastetur eller en disk |
||
Bruger udmeldt 17
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er så ikke længere spørgeren der skal have lov at vurdere ? Og der skal være fornuft i spørgsmålet før man kan få hjælp. Sikke dog et sjovt forum Tænk hvis folk var sådan i virkeligheden i forretninger; Der er ikke rigtig fornuft i det du spørger om, så jeg vil ikke hjælpe eller svare
|
||
Bruger udmeldt 17
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yderligere svar er ikke nødvendige, da jeg finder svar på andet forum
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For the record, jeg er ikke enig i Radiomandens udlægning. Jeg blev, måske uberettiget, lidt fornærmet over at jeg forsøgte at give et seriøst svar, måske inklusive en lidt for frisk kommentar, og blev mødt med utaknemmelighed. Vi er nok bare gået forbi hinanden, men jeg antog at når HD Fury pga prisen ikke var interessant for dig, så var en evt. anden løsning (hvis det da ikke som sagt ligefrem er den samme) nok heller ikke. Måske havde jeg bare fået det forkerte ben ud af sengen, det sker. Mht. tastatur vs disk vil jeg dog argumentere for at det mere handler om privat vs arbejde, og i min hjerne er jeg privat når jeg skriver i fora, selvom det nok ikke er den opfattelse flertallet har. Derfor svarer jeg som jeg ville have gjort hvis du i selvskabeligt lag havde spurgt mig til min mening. Det er heller ikke altid folk kan lide mine svar dér. So be it.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kære venner.
jeg ryder op i tråden, alt fremadrettet barnlig opførsel vil blive belønnet med en ferie fra recordere.dk
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://www.dba.dk/3d-til-din-projektor/id-1002754447/
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |