recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3d projektor, noget værd ?  eller vente?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3d projektor, noget værd ? eller vente?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

Oprindeligt skrevet af Webmonkey Webmonkey skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Webmonkey Webmonkey skrev:

He he - jeg har samme indtryk af Optoma og sidder faktisk at spekulerer på en HD33 - bare for at komme igang igen - har været uden projektor/billede i 14mdr nu :-(

Oprindeligt skrevet af renep renep skrev:

Tilbage i "provinsen" hentede jeg i går en HD33, lærred og briller hos den lokale, og fik al den support og omtanke jeg kunne drømme om - så vil jeg drømme videre om en JVC X70+ fra CSN, når jeg har fået tunet mine amatørøjne og opgjort mit reelle behov og muligheder og konstateret om jeg bliver lige så "videofil" som jeg er "audiofil" - og til den tid koster en X70 kvali sikkert kun 25K.

Spændende fortælling om de forhandlere du besøgte. Jeg har det dog på den måde at jeg hellere vil undvære en projektor end at gå på kompromis. Håber du bliver glad for den Optoma ellers kunne en JVC HD350'r måske stadig erhverves for ny til en billig penge.

Uanset hvad du vælger, vil det være et gå på kompromis med et-eller-andet. DLP vil være på sort og D-ILA på skarphed
og response time på d-ila

Ja, det var også en ting der fascinerede mig på DLP - "motion resolution" - så meget bedre - lidt ligesom plasma vs. lcd - der ser bare så godt ud når noget bevæger sig.

JVCerne var ok - men Panasonic 5000 synes jeg var noget blød i det mht bevægelser.

Indtil jeg så de moderne Optoma topmodeller her i år, svor jeg 100% til det sorteste sort som det vigtigst, men nu tror jeg, at jeg er blevet konverteret til DLP.
(og mig som komme fra CRT....)

Nu vil jeg afvente CES 2012 - måske der kommer en 3D aflæser for Hd87 - det plejer jo at være et tegn når en model pludselig sættes ned i pris Big smile
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 18:55
webmonkey du har også en HD87 måske?   tror du virkelig der kommer noget 3d til den , det tror jeg ikke der gør, må også være noget hardware jo
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af skyeagle skyeagle skrev:

webmonkey du har også en HD87 måske?   tror du virkelig der kommer noget 3d til den , det tror jeg ikke der gør, må også være noget hardware jo

Nej jeg har ikke en Hd87. Har aldrig haft en digital projektor - endnu.

Jeg mente at der nok i 2012 - måske til CES kommer en afløser til den - pludselig faldt prisen på Hd87 både i DK og UK..... det plejer at være tegn på at den er på vej ud...
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 19:34
ok på den måde Smile  ja til min store skærk faldt den fra 20 k , til 15 kg , og jeg gav 20 k for den .

Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 13:16
Så er der kommet anmeldelse af Optoma HD83! :http://www.avforums.com/review/Optoma-Themescene-HD83-3D-DLP-Projector-Review.html 

Kunne være at man skulle vente, at se hvad de siger til x30eren.?
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 22:39
Tråd lukkes hvis man kan sige sådan , da jeg har valgt ikke endnu at få købt 3d projektor.

Smile     vores tv i soveværelse gik en tur , så købte et nyt tv til stuen , og stue tv'et ryger ind i soveværelset.

tak for alle jeres svar og råd her.
 Thumbs Up
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 07:23
Til de andre, som fulgte med i tråden, så er AVFORUMS blevet færdig med sin anmeldelse her for et par dage siden: http://www.avforums.com/review/JVC-X30-DLA-X30-DILA-3D-Projector-Review.html
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu