|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Morten3D ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Sheesh - det ødelægger jo helt mit setup (som dog ikke er med udgangspunkt i 3D, som lidt er en fodnote). Så er det vel noget med HDMI direkte fra PS3'en til tv'et via en anden port og optisk lyd over i receiveren. Besværligt med alle de nye standarder. :)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
Og så lige et velkommen til recordere.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Morten3D ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg ser ikke så meget Blu-ray på PS3'en (endnu), men spiller mest - og der bliver lydformaterne næppe relevante før om lang tid. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at 3D i dets nuværende form (brillebaseret) alligevel faser ud snart, så det er heldigvis ikke noget, jeg bekymrer mig så meget om. Men prøves skal det da lige, når jeg nu ligefrem har et tv, der kan!
Og tak for velkomsten - jeg har dog været "lurer" i mange år herinde. Det er et fortræffeligt forum. :) |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
playstation 3 har vel ikke 1.4? men kun 1.3
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Bemærk også at det kun er HDMI 2 der er 1.4 på G20.
Og du skal ha' 1.4 kabler.
Henrik
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Playstation har kun HDMI 1,3, og spillene kører også med det, kablet skal virker. Der kan dog være noget der forstyre signalet, og det er nok recieveren. Jeg ville nok koble PS3-TV direkte og så prøve de forskellige ting igen.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis der kun er HDMI 1.3 så vil du ikke kunne bruge 3D, det skal være 1.4.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Det der kan spille ind er hvorvidt den receiver man evt. router signalet igennem er i stand til at sende 3D signalet videre.
|
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Exxtreme
10-07-2010 08:41
Nej det bliver i første omgang ikke tale om en ny PS3 med HDMI 1.4. Sony har tidligere udtalt at de har pillet lidt ved HDMI 1.3 standarden og ændret de ting der skal ændres for at afvikle 3D materiale... Dette kan dog kun gøres på PS3, da det er den eneste afspiller/konsol der har regnekraften til at udføre de beregninger der skal til... http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4001&zoneid=5 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Se denne samtale, så må du være overbevist.
|
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Som skrevet, så er det altså ikke en forudsætning at man køber HDMI 1.4-kabler for at se 3D. Det er en forudsætning hvis du vil bruge ARC eller benytte netværksdelen i den nye HDMI-standard, men til 3D så er det en fejlfortolkning at man SKAL have 1.4-kabler. Som det også skrives i ovenstående link til vores forum, så har vi brugere der benytter 1.3-kabler uden problemer...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |