|
4 højtalere til mit "legerum" |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Har kikket lidt rundt på nettet efter Letdrevne højtalere,men kan egentlig kun finde gulvhøjtalere. Er på udkik efter vægmonteret højtalere,men synes de alle ligger på ca 85 til 90db,er der nogen modeller jeg har overset. Mvh. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Billige og rimeligt velspillende og rimeligt hårdføre: http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-7-vinyl/id-84768203/ Klaus |
|
Kimosabe
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Online Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fandt jeg en løsning jeg er glad for.
Jeg valgte at slå til da jeg fandt 2 stk. Cerwin Vega V-10F, 2 stk. V-6F og en V-5C for 800,-. Den lille center har jeg pt. ikke sat til, da de andre 4 er sat op som en stereo løsning. Jeg kunne da jeg googlede disse billigmodeller af Cerwin Vega, læse mig frem til at der var delte meninger om dem, og der var sågar en der anmeldte dem på et Hi-fi forum, der sagde de lød som en blikdåse. Men jeg vendte det med Pony65, der mente at til den pris fik jeg da ihvertfald bedre lyd end det jeg havde, uden at lægge skjul på at det ikke var toppen af poppen. Og det må jeg sgu give ham ret i, jeg er helt tilfreds med lyden, den ligger langt fra den paplyd de andre gav mig, og det passer mig fint at slippe under 1k i denne omgang. Så tusind tak for jeres input, det er som sagt en fornøjelse at søge råd her.. |
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Kimosabe
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Online Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det, er også meget tilfreds.. Nu er jeg så begyndt at kigge lidt efter en bedre forstærker, så jeg evt kan bruge setuppet som surround Der er kun analoge indgange på den jeg har nu. Det er vist farligt at begynde på det her, men er nok ikke nødvendigt at fortælle nogen herinde. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |