recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4 ugers ventetid på nyt fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket4 ugers ventetid på nyt fjernsyn

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jespergl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 16:40
Efter flere samtaler idag med dansk it lager lykkes det dem endelig at få et nyt fjernsyn hjem til mig det kommer forhåbentlig torsdag eller fredag,så det var dejligt .men sikke et tovtrækkeri man skulle igennem.med det i mente tror jeg nok at jeg vil tænke i andre baner mht forhandlere næste gang der skal købes noget elektronik.jeg synes bestemt ikke kundeservice var noget at råbe hurra for.

Redigeret af jespergl - 01-Februar-2010 kl. 16:42
Til top
Rambo_qdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2009
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 09:46
Hej Jesper

Husk nu at sørge for at der følger en faktura med leveringsdato på dit nye "ombytningsTV" for garantien begynder jo nu forfra.
Til top
MoTiNI Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2009
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af jespergl jespergl skrev:

Efter flere samtaler idag med dansk it lager lykkes det dem endelig at få et nyt fjernsyn hjem til mig det kommer forhåbentlig torsdag eller fredag,så det var dejligt .men sikke et tovtrækkeri man skulle igennem.med det i mente tror jeg nok at jeg vil tænke i andre baner mht forhandlere næste gang der skal købes noget elektronik.jeg synes bestemt ikke kundeservice var noget at råbe hurra for.

Har du så fået dit nye TV ?
Mit Bang & Olufsen HD Cinema

Mine DVD film /
Til top
jespergl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 10:58
jeg har sørget for det med fakturaen men jeg har ikke et fjernsyn .det kommer nok først mandag .har først fået mail med tracking info i dag,så det bliver ikke i week det kommer.PISAngry
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu