recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40" LCD TV i Aldi næste uge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40" LCD TV i Aldi næste uge

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Direkte link til dette indlæg Emne: 40" LCD TV i Aldi næste uge
    Sendt: 30-November-2005 kl. 16:24

Hej alle

Er der en eller anden som ved hvor man kan finde yderligere oplysninger om det 40" LCD TV, som Aldi sælger i næste uge for kr. 13000?

Flemming

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2005 kl. 16:40
  • HD Ready
  • 2 indbyggede tunere med PIP
  • Nicam stereo
  • 6 integrerede højtalere - 2x10 watt RMS
  • 2100 siders superhurtig tekst-tv
  • Super stærk kontrast 1000:1
  • Lysstyrke 500 cd/m2
  • Superhurtig reaktionstid 8 ms
  • Multipicture-funktion
  • Dansk OSD
  • SWAP-funktion
  • DV-I tilslutning ifm. HDTV
  • Går udfra du selv har fundet det. Men ellers er det sgu svært at se hvad mærke det er, men RET billigt må man sige...

    http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_49/OFF01.HTM

    Men sidst jeg købt i Aldi fortrød jeg, selv om det var et surround anlæg til 1.000 kr. blev jeg lidt skuffet....

    Til top
    DonJensen Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    Avatar

    Oprettet: 13-April-2005
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 841
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2005 kl. 18:21

    Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

    Men sidst jeg købt i Aldi fortrød jeg, selv om det var et surround anlæg til 1.000 kr. blev jeg lidt skuffet....

    Muhahaha....... hvordan kan det lade sig gøre? Altså at blive skuffet over det?

    Til top
    Andy_Moller Se dropdown menu
    Bruger
    Bruger


    Oprettet: 30-Juni-2005
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 139
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2005 kl. 20:04
    hvordan med det tv de havde for nogle uger siden, nogen som har prøvet det?
    Til top
    Lennon Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    Avatar

    Oprettet: 06-Januar-2005
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 4858
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2005 kl. 20:39
    Der er pt en aktiv tråd om Aldis dvd afspiller.Tendensen er,at spec. er for fristende til prisen - alså lige indtil man får den hjem !!Det samme m deres Medion 32" LCD. Billigt -  og heldivis en god returret !!
    Til top
    eth Se dropdown menu
    Ny bruger
    Ny bruger


    Oprettet: 25-April-2005
    Sted: Ecuador
    Status: Offline
    Point: 28
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2005 kl. 22:59
    Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

  • HD Ready
  • 2 indbyggede tunere med PIP
  • Nicam stereo
  • 6 integrerede højtalere - 2x10 watt RMS
  • 2100 siders superhurtig tekst-tv
  • Super stærk kontrast 1000:1
  • Lysstyrke 500 cd/m2
  • Superhurtig reaktionstid 8 ms
  • Multipicture-funktion
  • Dansk OSD
  • SWAP-funktion
  • DV-I tilslutning ifm. HDTV

    Går udfra du selv har fundet det. Men ellers er det sgu svært at se hvad mærke det er, men RET billigt må man sige...

    http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_49/OFF01.HTM

    Men sidst jeg købt i Aldi fortrød jeg, selv om det var et surround anlæg til 1.000 kr. blev jeg lidt skuffet....

  • eth
    Til top
    eth Se dropdown menu
    Ny bruger
    Ny bruger


    Oprettet: 25-April-2005
    Sted: Ecuador
    Status: Offline
    Point: 28
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2005 kl. 23:00
    Hov, glemte teksten. fjernbetjeningen viser, at det er et Medion TV
    eth
    Til top
    cnn3 Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    Avatar

    Oprettet: 20-Oktober-2004
    Sted: Århus
    Status: Offline
    Point: 3195
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2005 kl. 10:05
    Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

    Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

    Men sidst jeg købt i Aldi fortrød jeg, selv om det var et surround anlæg til 1.000 kr. blev jeg lidt skuffet....

    Muhahaha....... hvordan kan det lade sig gøre? Altså at blive skuffet over det?

    jeg vil tro det er fordi at man tror man har gjort et godt køb. Men når man opdager hvad det man har slæbt hjem,  og den gamle transistor-radio lyder bedre, tja, så bliver man jo skuffet, men et eller andet sted er det jo begrænset hvad man kan få for 1000 kr, når både Aldi, importøren, og producenten alle skal tjene på det.

    mvh Christian
    Til top
    Tsunde Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem


    Oprettet: 11-Februar-2005
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 597
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2005 kl. 13:13

    Grunden til at jeg blev skuffet var at jeg have indstillet på en dårlig lyd, men jeg kan normalt ikke spille højt da mine 2 børn sover tæt på stuen om aftenen. Det viser sig så at lyden faktisk er ret god (alt relativt) i systemmet, men menuen er dybt elendig, samt at dvd skuffen er 100 år (ca. 30 sekunder) om at åbne når man skal ha skiven ud.

    Nogen der har en test på sådan et 40" Medion LCD skærm? Er snart parat til alt for at få et tv der er noget værd, uanset hvad jeg kigger på at det udsolgt



    Redigeret af Tsunde
    Til top
    Anne K. Se dropdown menu
    Ny bruger
    Ny bruger
    Avatar

    Oprettet: 10-December-2005
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 2
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2005 kl. 14:31

    Jeg har lige ( -i torsdags) købt Aldi´s 40" LCD TV.

    Har før haft både gode og dårlige erfaringer med deres produkter - flest gode. De er altid flinke til at bytte/ give penge tilbage uden spørgsmål, så man kan faktisk ikke tabe noget på at prøve ! Desuden er Medions supportafdeling utroligt søde og hjælpsomme.

    Nå -men tilbage til fjernsynet.

    Det er en helt utrolig god kvalitet !!!! Det står knivskarpt, også når man stikker næsen helt hen i det. Farverne er fuldstændige naturtro og der er slet ingen fejl nogen steder. Jeg har oven i købet kun kabeltv og derfor ikke digital modtagelse. Ofte hører man, at analog TV signalet bliver dårligere på en LCD-skærm end på det almindelige gamle TV, så jeg var forberedt på det værste - men her var der en forbedring, selvom det nye TV er 8 " større !!!!Når jeg ser DVD er det selvfølgelig totalt fejlfrit. De 8 millisekunders reaktionstid gør også, at der overhovedet ingen skygger eller "efterslæb" er. 

    Jeg instalerede det, med de 20 programmer jeg kan modtage og min DVD/harddiskoptager på 5 minutter - uden at kigge i manualen. Nemmere kan det altså ikke være.

    Der er 2100 siders tekst-tv og det ér virkelig superhurtigt. Derudover er der mange sjove/praktiske muligheder med PIP-funktionen til at dele skærmen op på flere måder. 

    Jeg synes samtidig, at det er et æstetisk smukt fjernsyn med smal "sølv" kant og en diskret fod. Den kan også vægmonteres

    De småting, der kunne forbedres er, at lyden ikke er optimal og at maximum volumen ikke er så høj som jeg kunne tænke mig det. (Jeg mangler stadig at prøve at montere mit sorroundsound-anlæg sammen med fjernsynet- det kan måske hjælpe. Jeg mangler også at sætte min PC sammen med fjernsynet - men det kommer    )

    Fjernbetjeningen skal også rettes direkte mod fjernsynets højre hjørne for at virke.

    Alt i alt en kanongod fjernsyn og så til en meget billig pris. 

    Jeg har set en del på plasma-fjernsyn, men de når ikke det her til sokkeholderne. 

    Anne

     

    Til top
    Hapsdog Se dropdown menu
    Super bruger
    Super bruger
    Avatar

    Oprettet: 29-Maj-2005
    Sted: Denmark
    Status: Offline
    Point: 318
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2005 kl. 14:54
    Oprindeligt skrevet af Anne K. Anne K. skrev:

    Alt i alt en kanongod fjernsyn og så til en meget billig pris. Jeg har set en del på plasma-fjernsyn, men de når ikke det her til sokkeholderne. 

    Anne

    Det var da dejligt at læse at kvaliteten er iorden; og at det er billigt. Alt andet lige må det vel rykke lidt på alle de andre mærker, så de kommer ned i samme prisleje. Osse dejligt at læse om nogen som har noget der rent faktisk virker - med det samme.

    Tillykke med købet.

    mvh

    Til top
    Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
    --
    --


    Oprettet: 30-November-2005
    Status: Offline
    Point: 2048
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2005 kl. 17:02
    Dey kunne være at man skulle smutte ned og købe et til jul.
    Det haster vist ikke med at få dem solgt, for i den lokale Aldi har de vist 6-7 stykker tilbage (+ 6-8 stykker af 32"-udgaven).
    Til top
     
     Besvar Besvar Side  123 4>
     
    Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu