|
|
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Forfatter | |
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Tak for oplysningerne begge to. Nu forstår jeg også bedre hvorfor jeg intet kunne finde om Club Panasonic på Panasonics hjemmeside samt deres manglende viden om emnet.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Nu er det ikke for at være hysterisk, men der findes altså ikke garanti i Dansk købelov - grunden til jeg synes det er vigtigt at porientere, er at man som forbruger vitterligt skal kunne se at garanti er noget ekstra, som normalt ikke er indbefattet af købeloven, der tilbydes af den handlende. så altså: De første 6 måneder er formodningsperioden, her formodes det at fejlen/manglen har været tilstede ved købet, med mindre sælger kan sandsyneliggøre andet. I det efterfølgende 1½ år ligger bevisbyrden hos køberen - her skal køber kunne sandsyneliggøre at fejlen var til sted ved købet, eller skyldes omstændigheder der var til stede ved købet. Under hele perioden, skal sælger afhold transport omkostninger ved reperation af varer, og disse skal ske med mindst muligt besvær for køber (afhentning af store varer f.eks.) Først når der tilbydes noget ekstra ud over dette, kan man tale om en garanti. |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Til jer der følger med her og gerne ville have været med til dette køb, men
lige som mig så det for sent, så er jeg igang med at få et lign køb på benene.. denne gang af DK modeller til næsten samme pris som dette køb.. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42338&PN=1 Redigeret af NoNameDesigndk - 13-Juni-2008 kl. 15:45 |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
dingdong ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej NoNameDesigndk, Jeg kunne godt være interesseret, men på www.hifipriser.dk er prisen efterhånden faldet til et fornuftigt niveau. Er det muligt at lave en DK model til 10.500? Det må vel være det niveau der er interessant (givet at leveringen kan vare op til 1 måned). Redigeret af dingdong - 13-Juni-2008 kl. 19:44 |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Hvis vi lige fortsætter i den "rigtige" tråd.. svarer lige der.. så kan vi holde den her åben for denne handel ;) |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
fcbayern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2003 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Er der nogen der kan be eller afkræfte at ISF ikke er så godt som "man siger"? |
|
Stue: Panasonic TX 55CX700E, Onkyo TX-SR607, AppleTV3, Xbox One, 5X Kef KHT5001, Velodyne Spl800i
Lytterum: ProJect Essential III (Med Grado Prestige 1), AMC XIA30, Acoustic Energy AE100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |