|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Forfatter | |
Thomasdk1405 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Hej ! Yderst interessante priser. Måske har garanti lidt at gøre med vores 24 mdr garanti - aner ikke hvad de har i Tyskland - men hvorfor skulle produktet blive ringere af at komme fra Tyskland. Lidt ligesom med forsikringer - vi har dem alle, men vi får næsten aldrig brug for dem. Jeg tror godt at jeg vil "gamble" for 11 k. Tænker lige lidt (måler lige op) inden jeg beslutter mig 100 % |
|
![]() |
|
Thomasdk1405 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Hej ! Et lille ? - Er det i en bestemt Fleggaard butik ? Og vil der være mulighed for "selvhenter". Tænker lidt på at man jo lige kunne provianterer lidt øl, vin, vand o.s.v. nu når man var der ?! |
|
![]() |
|
Hartigan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er muligvis også interesseret.
Har dog et par spørgsmål: Hvor lang tid er tysk garanti? Jeg går ud fra det er minimum 2 år. Hvilke Fleggaard butikker vil det være muligt at afhente i? Ellers vil jeg bare sige det er et kanon initiativ det her. :) Forresten: ved nogen om der findes et grundigt review af dette fjernsyn på nettet. Jeg har ikke kunnet finde et. |
|
![]() |
|
NikolajV ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Nå mine forælder vil også gerne have et, så jeg tager 2.
Mvh Nikolaj |
|
![]() |
|
dingdong ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Godt initiativ. Er der mulighed for også at få et godt vægbeslag med til en fornuftig pris e.g. Vogels EFW6345 (DKK 1.767 hos Hapii.dk) |
|
![]() |
|
Inplea ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er også klar på et styk 42pz85E - bor i randers.
|
|
![]() |
|
Mr.Minister ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Har ikke fået svar angående 46 og menuen endnu. Jeg er ikke sikker, men jeg tror de kommer til samme butik, og hvilken ved jeg ikke. De er alle selvhentere, så du kan købe alle de "sodavand" du har lyst til. Jeg skriver endnu en mail, så vi kan få lidt bedre afklaring om dette, og samtidig vil jeg spørge om den tyske garanti. For at få overblik over købere, så skriv mig en Private message med adresse og tlf nummer. Da det skal sendes videre til Fleegaard. 3 har sendt mig Private Message, så vi er på 4 nu.
MVH Martin |
|
![]() |
|
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Uh, vil enlig også gerne være med.
Men skal lige snakke med banken første(er ved at skifte). Så hvornår er sidste dag jeg kan tilmelde mig? Er der engelsk eller dansk menu på den tyske model? (kan tyske men fortrakker dansk eller engelsk) Bor kun 60km fra grænsen så dette vil være perfekt for mig. Så melder lige tilbage inde hurtigst muligt.(håber imorgen, ellers start næste uge) |
|
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
Jeg er absolut med på en 46PZ85 hvis prisen er rigtig
|
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Jeg er også intresseret i et 46PZ85 (bor i København)
|
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Allan_B ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
en 46PZ85 til mig hvis prisen er rigtig |
|
![]() |
|
Ibsgaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hejsa
Det er muligt at det er mig den er gal med ![]() men forskellen på den tyske og den danske model er? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |