recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4k kilde til 4k projektor og 1080 Surround Amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4k kilde til 4k projektor og 1080 Surround Amp

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:19
Hvis din Processor ikke har HDMI, er denne en mulighed.


4K HDR Multi-Channel Audio Converter

HDR-M2C

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

De laver mange produkter nemmere at spørge Atlona hva de anbefaler, men dette kan måske det der ønskes. Der kan sikkert forespørges på mail hos Atlona.

Men de ser dælme også meget prof og dyre ud. Den jeg linkede til aller først kan klare opgaven og koster under 600kr.
Det er nogle total overkill produkter du anbefaler og du ved ikke engang om de kan klare den ønskede opgave. Nu har jeg kigget lidt på deres side. Jeg kan ikke umidelbart finde et produkt der kan det med at splitte 4K video og lossless lyd til gammel receiver.

Redigeret af Nagash - 10-April-2019 kl. 21:23
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:28
Fik lige lave noget rod

Redigeret af Nagash - 10-April-2019 kl. 21:30
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:29
Kvalitet koster, sådan er det jo, det er jo op til trådstarter, hvis der haves fint anlæg, ville jeg ikke nøjes, med den du linker til. Jeg ville personlig ikke vælge sådan en fætter, du linker til.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Fik lige lave noget rod

Ja, sådan er det når der forhastes Shocked
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Kvalitet koster, sådan er det jo, det er jo op til trådstarter, hvis der haves fint anlæg, ville jeg ikke nøjes, med den du linker til. Jeg ville personlig ikke vælge sådan en fætter, du linker til.

Nej, og jeg ville så ikke vælge et produkt, der ikke kan det jeg ønsker. Du hører jo ikke hvad der bliver sagt.
Og hvad mener du i øvrigt der skulle være galt med den jeg linker til? Prøv lige at holde inde med snobberiet og så sæt dig ind i mandens ønsker og lad vær med at foreslå produkter, der ikke kan det han vil.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Kvalitet koster, sådan er det jo, det er jo op til trådstarter, hvis der haves fint anlæg, ville jeg ikke nøjes, med den du linker til. Jeg ville personlig ikke vælge sådan en fætter, du linker til.

Nej, og jeg ville så ikke vælge et produkt, der ikke kan det jeg ønsker. Du hører jo ikke hvad der bliver sagt.
Og hvad mener du i øvrigt der skulle være galt med den jeg linker til? Prøv lige at holde inde med snobberiet og så sæt dig ind i mandens ønsker og lad vær med at foreslå produkter, der ikke kan det han vil.

Det er dig der skriver med følelserne uden på tøjet. Over and out.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Kvalitet koster, sådan er det jo, det er jo op til trådstarter, hvis der haves fint anlæg, ville jeg ikke nøjes, med den du linker til. Jeg ville personlig ikke vælge sådan en fætter, du linker til.

Nej, og jeg ville så ikke vælge et produkt, der ikke kan det jeg ønsker. Du hører jo ikke hvad der bliver sagt.
Og hvad mener du i øvrigt der skulle være galt med den jeg linker til? Prøv lige at holde inde med snobberiet og så sæt dig ind i mandens ønsker og lad vær med at foreslå produkter, der ikke kan det han vil.

Det er dig der skriver med følelserne uden på tøjet. Over and out.

Nej, men du ved jo ikke selv om de har et produkt der kan det. Jeg linker direkte til at der kan. Hvis man vil give råd, så bør man da i det mindste vide noget om det :)
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Kvalitet koster, sådan er det jo, det er jo op til trådstarter, hvis der haves fint anlæg, ville jeg ikke nøjes, med den du linker til. Jeg ville personlig ikke vælge sådan en fætter, du linker til.

Nej, og jeg ville så ikke vælge et produkt, der ikke kan det jeg ønsker. Du hører jo ikke hvad der bliver sagt.
Og hvad mener du i øvrigt der skulle være galt med den jeg linker til? Prøv lige at holde inde med snobberiet og så sæt dig ind i mandens ønsker og lad vær med at foreslå produkter, der ikke kan det han vil.

Det er dig der skriver med følelserne uden på tøjet. Over and out.

Nej, men du ved jo ikke selv om de har et produkt der kan det. Jeg linker direkte til at der kan. Hvis man vil give råd, så bør man da i det mindste vide noget om det :)

Ja, det er så dig der konkluderer det i visdomhedens ånd. 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 21:52
Konkluderer det? Jamen så vis mig da en du ved der kan det?

Sagen er den, at den funktion han søger, må man ikke tilføje, hvis man skal følge HDMI standarne. Så det er noget man skal få fra kinesiske producenter, der ikke behøver leve op til de krav. Så med mindre du mener et prof firma som dem du foreslår, godt tør at tage det skridt, mon ikke jeg så har ret? ;)
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2019 kl. 14:29
Syntes det var svært at finde noget der også havde hdr i alle formaterne de findes i, så det var bedre at bruge pengene på at sælge min gamle receiver og købe en ny brugt med de nye formater. Så det kan du også overveje  
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2019 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Syntes det var svært at finde noget der også havde hdr i alle formaterne de findes i, så det var bedre at bruge pengene på at sælge min gamle receiver og købe en ny brugt med de nye formater. Så det kan du også overveje  

Det kan den jeg linker til ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu