recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K UHD kampprogram Viaplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K UHD kampprogram Viaplay

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
stribe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2011
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stribe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 07:33
 @tabbycph  ja, det er bare at gå ind på “min side” på yousee og vælge den. Koster 1 point. Men som jeg skrev ovenover så sender de ikke (ligner det) så meget endnu. Det bliver forhåbentligt bedre med tiden. 
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 13:31
 Jeg har også valgt at prøv det, men for at få det til at virke med yousee skal man bruge deres box ik ?
jeg troede jeg kunne bruge min Nvidia shield eller apple tv - men det kan man ikke tror jeg eller hvad ?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 14:15
Viaplay streamer i 4K til Apple TV 4K og den særskilte Chromecast Ultra-enhed (skal være opsat til 50Hz).
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 14:41
Nå - Nu kom den viasat ultra HD  på mit tv som en kanal  ( kanal plads 401 )- altså ikke streamet på nogen måde ??  Jeg kan se på mit tv at kanalen bliver vist som UHD 2160p .  Jeg forstår ikke helt det her - jeg troede at viasat ultra HD var en streamet kanal som kun kunne ses igennem en yousee box


Til top
stribe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2011
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stribe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 16:39
@niller55: jeg får mit yousee signal gennem alm. antennestik og har en kortlæser med kort (til bland selv). Min kortlæser er omkring 10 år gammel så det behøver ikke være det nyeste.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2019 kl. 19:02
Niller55: Viasat Ultra HD er en regulær tv-kanal, som kan modtages vha. den indbyggede tuner i et TV eller tuneren i YouSee-boksen.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 22:00
Så er den gal med lyden igen på uhd kanalen i Liverpool RB Salzburg. Lyden er et sekund. Tit der er lydproblemer på den kanal desværre.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 22:13

Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Så er den gal med lyden igen på uhd kanalen i Liverpool RB Salzburg. Lyden er et sekund. Tit der er lydproblemer på den kanal desværre.

Et sekund - det var ikke meget i en hel kamp 🙂

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 22:41
  Smile. Et sekund foran billede. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu