|
4K UHD TV - tråden |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 13> |
Forfatter | |
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det fungerer også mellem en iPad Air og et Sony W8-TV.
Så længe de er på samme netværk behøver de ikke engang at være parret. Men OK, det har jo ikke meget med UHD at gøre... Redigeret af Thomas Jensen - 12-December-2014 kl. 11:47 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Nå, så siger rygterne at LG vil præsentere et 8K OLED på CES 2015.
En 55" prototype. Ak ja, så skal Hother snart have nyt TV igen... ![]() ![]() |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Har nu haft mit Beovision 4K tv et stykke tid og må sige jeg er meget tilfreds med det billede det viser. Hvad enten det er alm. HD tv kanaler eller 1080p film jeg smider efter det, kommer der et sindssygt godt billede!
Har nu også set et par film med min kæreste (som ikke er tv nørd) hvor vi senest så Pretty Woman. Hendes indtryk af billedekvalitet oplever hun sådan: Det er som om der ikke er det normale tv/film filter på billedet, man kan jo se alle detaljer og urenheder i billede næsten som at være der selv og næsten FOR godt et billede. Men sjovt at høre hendes indtryk af hvad hun ser og hvordan hun oplever billedet. Man får også bare lyst til at se alle mulige tidligere film igen, bare fordi det ser SÅ meget bedre ud ![]() Glædelig 4K jul.
Redigeret af MichaelA - 22-December-2014 kl. 11:02 |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Jeg er ligeledes ikke tv nørd og kan fuldstændig genkende den forklaring. Det er som om at den textur som film normalt er 'svøbt' i mangler efter TV opgraderingen. Før i tiden var man aldrig i tvivl om hvorvidt man var dumpet ned i et 'normalt' TV program eller en film - nu er der sjældent den store forskel. Jeg synes ikke det er en ubetinget fordel altid. Jeg sluger programmer som 'Vores planet' råt nu hvor billedet er blevet så flot - det interesserede mig ikke så meget før ![]() Også glædelig jul herfra - til både nørder, feinsmeckere og alle os andre ![]() |
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Glædelig jul til alle :-D
@Bladerunner, er det et Samsung ....8505 tv du har/ er du tilfreds med det? |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Scratch that.
Redigeret af Thomas Jensen - 27-December-2014 kl. 10:05 |
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jamen det var da en fin efterjulegave til dig selv. Håber at du bliver meget tilfreds med indkøbet
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Nå, jeg valgte sent i aftes at annullere ordren, da jeg dels syntes at 50" var for lille og dels at jeg handlede lidt overilet.
Fakta er jo at jeg er glad for mit nuværende Sony, så jeg overvejer et 55X8505B også selv om det kun er med IPS-panel. Så jeg beklager forstyrrelsen af tråden. ![]() Redigeret af Thomas Jensen - 27-December-2014 kl. 10:13 |
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Ah..... skal vi ikke lige give det en pæn sjat år mere - det synes jeg
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Hejsa, Det er et 7505 og jeg synes det er et fantastisk fjernsyn ![]() |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Hej alle jer folk med 4K TV
jeg overvejer at investere i Samsungs UE65HU7505 som Komplett.dk har til 14999 Geunden til jeg netop overvejer dette TV er at jeg gerne vil have et Fladt TV som også er pæn at se på og så fordi de giver 5 års garanti, hvilket jeg godt kan lide trygheden ved :) er det et TV i kan anbefale ??? hvad har i andre 4K ejere valgt af TV og evt. hvorfor ?
Redigeret af Flarup - 30-December-2014 kl. 14:35 |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Valgte Pana 58AX800:
Men men..... så taler vi jo også en hel anden pris med mit Pana. Og Samsung giver meget for pengene
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |