|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
||||
Jeg har ikke oplevet nogen form for kvalitetsforskel.
Boksen laver handshake på 5-8 sekunder. Det skal lige siges at jeg ikke kører lyd igennem HDMI, så jeg har ikke nogen måde at teste på om lyden virke igennem boksen. Redigeret af Cyberguyen - 13-Februar-2008 kl. 09:10 |
|||||
![]() |
|||||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
||||
hej jeg har den her til salg 4 - 5 mdr gammel sælges fordi jeg har købt forstærker med 6 udgange.
700 kr + fragt eller afhentet bor i ålborg. hilsen agger |
|||||
![]() |
|||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
||||
Den boks jeg har kigget på har 2 udgange. Bare så folk ikke forveksler den med den som du sælger. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |